  • 61. Data: 2011-02-18 20:34:52
    Temat: Re: Które z bajerów są użyteczne w Aucie ?
    Od: "Michał" <n...@l...spamu.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > + trzykrotne działanie kierunkowskazów po lekkim machnięciu dźwignią,
    Powiesił bym za jaja tego co to g... wymyślił!!!!!!!

    Reszta może być, ale nie musi

    Pozdro

  • 62. Data: 2011-02-18 20:45:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-18 01:18, Michał pisze:
    > Chodzi mi o różnego rodzaju bajery, od chłodzonych schowków,
    > po radary, kamery, IR kamery, czujniki zbliżania się auta z boku,
    > nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    > lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    Stale AWD jako bajer jest wg mnie najlepsze.

    Z tego co mam:
    - otwieranie auta po dotknieciu klamki (i analogicznie zamykanie - jest
    na klamce maly guziczek) i odpalanie na przycisk (pilot caly czas lezy w
    kieszeni) kiedy podchodze do auta, to zaswiecaja sie lampki przy
    lusterkach i oswietlaja droge
    - podgrzewane i chlodzone fotele, elektrycznie sterowane z pamiecia i
    pamiec ustawienia kierownicy (po wylaczeniu auta, zeby odjezdzala do
    gory - wygodniej wysiasc jak fotel jest nisko)
    - automatyczna klima
    - kamera cofania (chociaz brakuje mi linii skretu w kamerce, to bylby ideal)
    - aktywny tempomat
    - wbudowany pilot do garazu (mozna zaprogramowac 3)
    - sciemniajace sie lusterko
    - dobre skretne ksenony (jak sie zalaczy dlugie, to nagle robi sie dzien)
    - lopatki do biegow przy kierownicy (czasem z nudow mozna sie pobawic)
    - zestaw glosnomowiacy wbudowany
    - dobre audio (14 glosnikow)

    Brakuje mi:

    - przesylania muzyki po BT (wprowadzili to w modelu z 2008, a ja mam rok
    wczesniejszy :/ i musze podpinac kabelkiem)

  • 63. Data: 2011-02-18 21:37:07
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Fri, 18 Feb 2011 04:38:27 -0800 (PST), użytkowmik amos napisał(a):

    > Bo silnik nie jest wazny w ogole ;P

    A po piórko silnik jak łącznika nie ma??? :P

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 64. Data: 2011-02-18 22:04:29
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 01:18, Michał pisze:
> [...]
    > nie wiem - guziczki temperatury z tyłu, rolety, fotele itp...
    > lub mechaniczne ala hamulce elektroniczne, dyferencjały, szpery itp..

    brzęczyk przypominający niezgaszone światła/automatyczne światła,
    automatyczna klimatyzacja, ASR (szczególnie, gdy działa jak szpera -
    pomaga wyjechać z zaspy/błota), dzielona tylna kanapa wraz ze składanym
    do przodu przednim fotelem (sporo mebli z IKEI można do takiego sedana,
    jakim jest volvo S70 załadować), automatyczna skrzynia biegów, 2
    kierunkowa regulacja kierownicy, elektrycznie sterowane szyby z przodu
    jak i z tyłu (sic!, ale można wtedy wyłączyć sterowanie szybami
    dzieciom, jak mają do dyspozycji korbki to powoduje to pewne problemy
    ;), tempomat, porządne uchwyty na kubki/butelki, oświetlenie na nogi
    podczas wchodzenia/wychodzenia, podgrzewane fotele, wycieraczki
    włączające się z opóźnieniem w stosunku do spryskiwacza. Ale ja się
    wybredny zrobiłem ;)

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 65. Data: 2011-02-18 22:14:03
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@z...pl> napisał w wiadomości

    > brzęczyk przypominający niezgaszone światła/automatyczne światła,

    to chyba standard

> [...]
    > przodu przednim fotelem (sporo mebli z IKEI można do takiego sedana, jakim

    nie lepiej Liftback'a brać? Miałem Megane, potem Alfę sedan, teraz Avensis
    Liftback - wygląd sedana funkcjonalność kombiaka (tak bardziej więcej niż
    mniej).

    > automatyczna skrzynia biegów, 2

    hmm.. wolę manuala, przynajmniej jak coś padnie to nie uziemiasz auta na pół
    roku szukając po całęj Polsce kto to naprawi w pełnym tego słowa znaczeniu

> [...]
    > wchodzenia/wychodzenia, podgrzewane fotele, wycieraczki włączające się z
    > opóźnieniem w stosunku do spryskiwacza. Ale ja się wybredny zrobiłem ;)

    ...podgrzewana szyba przednia, fotochromatyczne lusterko wsteczne, składane
    elektrycznie lusterka zewnętrzne, czujnik parkowania z tyłu, gniazdko 12V w
    bagażniku.

    Beznadziejne za to są automatyczne wycieraczki.

    Pozdro

    --
    Irokez

  • 66. Data: 2011-02-18 22:20:13
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 22:14, Irokez pisze:
    [..]
    > ...podgrzewana szyba przednia, fotochromatyczne lusterko wsteczne,
    > składane elektrycznie lusterka zewnętrzne, czujnik parkowania z tyłu,
    > gniazdko 12V w bagażniku.

    podgrzewanej szyby przedniej nigdy nie miałem, fotochromatyczne lusterko
    wsteczne - nie potrzebuję, zawsze jeżdżę z rpzekręconym lusterkiem na
    tryb nocy, czujniki parkowania z tyłu przydałyby się, gniazdo 12V w
    bagażniku - w sumie też (niezależne od włączenia/wyłączenia stacyjki)

    > Beznadziejne za to są automatyczne wycieraczki.

    tu się w pełni zgadzam.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 67. Data: 2011-02-18 22:23:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-18 22:20, V-Tec pisze:
    > zawsze jeżdżę z rpzekręconym lusterkiem na
    > tryb nocy

    Uwierz, jest roznica w lusterku samosciemniajacym a tym trybem
    "pseudonocnym". Swiatla z tylu w ogole, ani troche nie raza.

  • 68. Data: 2011-02-18 22:27:51
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2011-02-18 22:23, neoniusz pisze:

    > Uwierz, jest roznica w lusterku samosciemniajacym a tym trybem
    > "pseudonocnym". Swiatla z tylu w ogole, ani troche nie raza.

    ale mnie światła w trybie nocnym wcale nie rażą. Przynajmniej nie przez
    lusterko wewnętrzne, przez zewnętrzne to i owszem. Właśnie, lusterka
    zewnętrzne powinny być fotochromy.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 69. Data: 2011-02-18 22:29:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-18 22:27, V-Tec pisze:

    > ale mnie światła w trybie nocnym wcale nie rażą. Przynajmniej nie przez
    > lusterko wewnętrzne, przez zewnętrzne to i owszem. Właśnie, lusterka
    > zewnętrzne powinny być fotochromy.

    U mnie jest jakos tak, ze w zewnetrznych nie widze swiatel auta za mna
    (chociaz sa dosc duze), bo chowaja sie za dupa auta ;) A fotochrom w
    srodku jednak mi pomaga.

  • 70. Data: 2011-02-18 23:14:38
    Temat: Re: Które z bajerów są BEZUŻYTECZNE w Aucie ?
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    1. kreator automatycznego parkowania
    (to nie jest to samo co czujniki parkowania)
    2. gniazdo na ipoda ;)
    3. automatyczne wycieraczki
    4. chłodzony schowek