  • 1. Data: 2011-02-17 18:44:48
    Temat: naklejka potrzebna
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Potrzebuje nowa naklejke (najlepiej wysyłkowo). Nabylem nowe wozidlo,
    niestety nie dam rady przekleic naklejki z Citroena.
    Czy ktos moglby mi wyslac, szczegoly na priv.
    Ps. Mial byc fiat punto, jest kia ceed:)
    pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2011-02-17 19:02:49
    Temat: Re: naklejka potrzebna
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-17 18:44, adam pisze:
> [...]
    > niestety nie dam rady przekleic naklejki z Citroena.
    > Czy ktos moglby mi wyslac, szczegoly na priv.
    > Ps. Mial byc fiat punto, jest kia ceed:)
    Napisz gdzie mieszkasz, będzie łatwiej zorganizawać wlepkę :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 3. Data: 2011-02-17 19:10:17
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Napisz gdzie mieszkasz, będzie łatwiej zorganizawać wlepkę :-)
    > pozdrawiam
    >
    > --
    Obecnie DC.
    Pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2011-02-17 23:32:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ps. Mial byc fiat punto, jest kia ceed:)

    Z autopsji - dobry wybór (mam oba, więc i jakieś porównanie jest).

  • 5. Data: 2011-02-20 22:09:50
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-17 19:10, adam pisze:

    > Obecnie DC.
    > Pzdr
    > Adam

    W DC będę w środę. Do południa okolice ul. Pandy, po południu Ursynów.

    pzdr

  • 6. Data: 2011-02-20 22:10:25
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-20 22:09, megrims pisze:

    > W DC będę w środę. Do południa okolice ul. Pandy, po południu Ursynów.
    >
    > pzdr

    oczywiście kilka naklejek wożę zawsze w schowku.

  • 7. Data: 2011-02-21 18:06:25
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > oczywiście kilka naklejek wożę zawsze w schowku.

    A te naklejki to na magnesiki macie czy jakie. Bo też bym chętnie się
    "obkleił", ale nie chciałbym żeby to było raz i na zawsze w razie czego.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2011-02-21 18:11:42
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-02-21 18:06, Karol Y pisze:

    > A te naklejki to na magnesiki macie czy jakie. Bo też bym chętnie się
    > "obkleił", ale nie chciałbym żeby to było raz i na zawsze w razie czego.

    Zasadniczo naklejki mają to do siebie, że dają się odkleić ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 9. Data: 2011-02-21 21:49:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-21 18:11, marjan pisze:

    > Zasadniczo naklejki mają to do siebie, że dają się odkleić ;)

    Suszarka do włosów i każda naklejka odchodzi bez śladu

  • 10. Data: 2011-03-02 19:03:58
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Napisz gdzie mieszkasz, będzie łatwiej zorganizawać wlepkę :-)

    Łódź i okolice dało by radę zorganizować? Jak nie to może wysyłkowo, to
    podam dane na priva i przeleje na konto :-)

    --
    Mateusz Bogusz