  • Data: 2009-03-25 12:26:14
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: "doomin13" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,
    Ktore samochody o poj. 1300cm3 pala mniej niz 6-7 litrow w miescie???

    Nie wiem ile powinien palic gsx ale 6 litrow to wydaje sie rozsadne i bez
    tragedii :)
    moj kaaateeem SMC pali 7 ale nie zaluje mu gazu trudno taki urok :) w sumie
    benza to i tak najmniejszy wydatek w eksploatacji moto :)

    pozdro,
    doomin13