  • Data: 2009-03-25 13:36:42
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: WIR <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Mar, 11:11, Fikus26_ <r...@g...com> wrote:
    >Albo np bardzo lekkie
    > i mocne wr450, czy drz400 - dla nich w ogóle nie podaje się zużycia
    > paliwa, chociaż są przystosowane do jazdy szosowej(miejskiej).

    moze dlatego, zeby nie straszyc :)
    Moje DRZ 400 raczej ponizej 6 litrow nie schodzi - przestalem sie
    bawic w liczenie spalania (staram sie tylko pamietac, ze po 100-120km
    trzeba zajechac na stacje albo przekrecic kranik na rezerwe, zeby sie
    nie zdziwic nagle). Przez pierwsze 2-3 miesiace jazdy sprawdzalem
    spalanie - ze 2 razy wyszlo minimalnie ponizej 6, cala reszta tankowan
    wskazywala raczej na 6-6,5.
    Dla porownania 2 litrowy CRDI pali mi w miescie 8, a wolnossacy diesel
    1,5 ktorym jezdzi zona - 5,5-6.
    Oszczedne sa chyba tylko maszynki do max 250 pojemnosci i to przy
    jezdzie zgodnej z oczekiwaniami producenta - bo vespa LX 50 tez mi
    palila 4,5 litra :)
    Motocykl nie jest tanim transportem - jest zajebista zabawka :) Jedyne
    racjonalne wytlumaczenie to oszczednosc czasu w zakorkowanych miastach
    - tego sie trzymam w dyskusjach z zona :)

    WIR