  • Data: 2009-03-25 13:29:17
    Temat: Re: Które motocykle mają niskie rzeczywiste zużycie paliwa?
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek Karlik wrote:
    > Koszty za kilometr można określić dość dokładnie, i żeby motocykl wyszedł
    > taniej niż jakaś tania, mała i ekonomiczna puszka to musi być 125 albo 250.

    > Tylko oczywiście tutaj nam wchodzi problem, że taki motocykl nie bardzo się
    > nadaje do tego, żeby wziąć koty i żonę i pojechać do innego miasta, a
    > kupionym
    > tanio Fordem Escortem z LPG to można. :-)

    Ale mówimy o dojazdach do pracy, czyli solo. Czy nie? A poza tym motocyklem
    (przynajmniej ja) jestem
    w domu o tyle wcześniej, że zdażę przed zamknięciem osiedlowego sklepu i nie muszę
    jechać autem do
    tesco-czy-kerfura.

    Poruszyłeś kwestię czasu, ale chyba niewystarczająco. Dla kogoś kto czasami pracuje
    9-10h dziennie,
    każde dodatkowe 30 minut w pracy (czy podróży do pracy) to już jest bardzo duży
    koszt. W moim
    przypadku jest to właśnie 30 minut w każdą stronę czyli godzina dziennie.

    Jakoś tak powyżej pewnej granicy, prawie nic nie rekompensuje mi braku wypoczynku..
    Jeśli w dodatku mogę codziennie wstawać 30 minut później, co wyraźnie przekłada się
    na kondycję
    psychofizyczną ... to już wiecie czemu nienawidzę zimy :P

    Dla takich zysków jestem w stanie odbywać nawet krioterapię w styczniu, aby tylko
    zarobić nieco
    czasu. No i ten lans gdy się jedzie w sypiącym śniegu bez ABS/ESP ;-))

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL