eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKtóre baterie trzeba rozładowywać do końca a które do połowy? › Re: Które baterie trzeba rozłado wywać do końca a k tóre do połow y?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Które baterie trzeba rozłado wywać do końca a k tóre do połow y?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sat, 17 Aug 2013 13:46:38 +0200

    Dnia Sat, 17 Aug 2013 12:16:11 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wszystkie pracowały głównie jako stacjonarne. Po co? Bo tak. Pomysł
    > kierownictwa - pracownik dostaje skórę, furę, komórę i laptopa :-P

    Kiedys - kosztowna fanaberia. Dzis - chyba tansze te laptopy od
    stacjonarnych.

    > Za 200 zł to pan se może kupić... Teraz ceny znacząco spadły, wtedy markowa
    > bateria do markowego laptopa to jakieś 600-1000 zł. A laptopów było
    > kilkaset.

    A to chyba musialy byc bardzo markowe.
    Tym niemniej - z wlasnej ciekawosci mozna takie rzeczy zrobic, skoro
    sie ma okazje.

    Najgorsze - tych li-ion jest zdaje sie sporo odmian, kilku
    producentow, sporo patentow, i doswiadczenia z jednych niekoniecznie
    musza zadzialac w drugich.

    > 5 lat - zgadza się. 10% wartości? Nie zgadza się

    Szczegolnie jak ktos dalej pomysli, ze jak ma kupic droga baterie
    do starego laptopa, to moze lepiej nowego laptopa.
    Co sie wydaje nieglupie, ale koszta rosna jeszcze bardziej :-)

    J.