  • 21. Data: 2011-06-02 14:21:01
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:is6m5n$39b$1@news.net.icm.edu.pl...
    > Która ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    > złotych? I jaka to będzie kwota? Oczywiście pełen pakiet mnie interesuje.
    > :)

    Chyba mocno sie uderzyles głową, próbując wyhamować na 3m z 50km/h, co ?
    Aaaaa, to zimą przecież było. I jeszcze trzyma?

    Po co takie teorie wymyślasz o ubezpieczaniu ferrari?
    Jak Ci mozno zalezy to zadzwon do ubezpieczalni i zapytaj.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 22. Data: 2011-06-02 14:29:56
    Od: Tengu <t...@g...wytnij.to.pl>

    W dniu 2011-06-02 14:21, news-gazeta pisze:
> [...]
    >
    > Po co takie teorie wymyślasz o ubezpieczaniu ferrari?
    > Jak Ci mozno zalezy to zadzwon do ubezpieczalni i zapytaj.

    Ale jaka firma ubezpieczy mu resoraka? ;)

    --
    Tengu

  • 23. Data: 2011-06-02 16:24:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .icm.edu.pl
    *Filip KK* napisał(-a):

    > a Ty?

    Dobra, nieważne, bo widzę że na proste pytanie nie potrafisz odpowiedzić
    krótkim tak lub nie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2011-06-02 17:58:43
    Od: PoleApart <p...@g...com>

    On Jun 2, 2:39 am, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > Która ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    > złotych? I jaka to będzie kwota? Oczywiście pełen pakiet mnie interesuje. :)

    Stawiam, że PZU za coś pomiędzy 160 a 300 tys zł w zależności od
    rzeczy typu, wiek kierowcy, deklarowany przebieg roczny,
    udokumentowane kursy doskonalenia jazdy, adres, zabezpieczenia,
    garażowanie, historia ubezpieczeniowa kierowcy w Polsce - jakie auta i
    jakie szkody, ile innych aut ma u nich ubezpieczonych i 10 innych
    rzeczy o których zapomniałem. Zadzwoń do jakichs handlarzy luksusowymi
    autami - np w W-wie w Panoramie stoi California chyba za 900 tys zł. i
    spytaj jakie będzie ubezpieczenie bo rozumiem, że nie mówimy o nówce
    sztuce od Chwista.

  • 25. Data: 2011-06-02 22:28:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-02 07:36, Iksinski pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > OC kupisz u każdego ubezpieczyciela (obowiązek ustawowy), chociaż
    > składka może być w zasadzie dowolna.

    Nie dowolna - normalna zatwierdzona przez UFG.
    A maksymalna stawka to się chyba już zaczyna od 2l (a może 3?).

    > AC to kwestia negocjacyjna. Nie możesz zadzwonić i zapytać?

    Cena pewnie też będzie standardowa, czyli z 5-6% procent wartości, może
    nawet mniej.

    Ciekawe natomiast mogą być warunki przy takiej wartości - bo jak się
    ubezpiecza takie drogie rzeczy (typu towar w magazynie), to przy
    milionowych wartościach wymagają np. ochroniarza na miejscu.

    Śmiesznie by było gdyby kazali zatrudnić ochroniarza który będzie
    pilnował auta :)

  • 26. Data: 2011-06-02 22:49:03
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Filip KK <n...@n...pl> napisał(a):

    > Która ubezpieczalnia ubezpieczy Ferrari 599 GTB Fiorano za 1089000
    > złotych? I jaka to będzie kwota? Oczywiście pełen pakiet mnie interesuje. :)
    Jakis czas temu przy ubezpieczeniu auta za kilkaset tys znajomy ubezpieczal
    jakos magicznie w dwoch ubezpieczalnia na pol, bo zadna nie chciala wziac na
    klate calosci. Ale moze teraz sie zmienilo.
    Mam jednak niemile wrazenie ze ubezpieczalnia moze wolec odpuscic sobie
    takiego klienta niz wygenerowac sobie potencjalna wyplate takiej kwoty, nawet
    gdyby wzieli 30% skladki....

    --
    pozdr
    BrunoJ, Bydg

  • 27. Data: 2011-06-02 23:43:56
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 02.06.2011 BrunoJ <b...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > takiego klienta niz wygenerowac sobie potencjalna wyplate takiej kwoty, nawet

    Rajdówki jakoś ubezpieczają ;) Te potrafią kosztować podobnie co takie
    Ferrari.

    Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net

  • 28. Data: 2011-06-02 23:56:03
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 13:30, Olo pisze:

    > to że dane z GPS mogą być wysłane do centrali czy serwera przez GPRS nie
    > zmiania faktu, że to są dwa różne pojęcia, a Ty nie musisz być taki hej
    > do przodu, bo cie sznurówki wyprzedzą ;P

    Zajmowałem się instalowaniem m.in. GPS/GPRS oraz pluskiew Guarda,
    chcecie o tym porozmawiać? Macie jakieś pytania? Zapraszam, ale nie w
    tym wątku.
    I jeszcze raz powtórzę, gps to nie jest zabezpieczenie. Bo zwykły modem
    za 100 zł można wrzucić do auta i dużo lepsze funkcje będzie pełnił, niż
    przeciętny gps.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2011-06-03 00:01:36
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 17:58, PoleApart pisze:

> [...]
    > rzeczy o których zapomniałem. Zadzwoń do jakichs handlarzy luksusowymi
    > autami - np w W-wie w Panoramie stoi California chyba za 900 tys zł. i

    Chcesz mi powiedzieć, że jazda Ferrari miesięcznie kosztuje od 13 do 25
    tys zł + paliwo i eksploatacja? No to grubo, odechciało mi się Ferrari
    za 250tys EUR.

    Ciekawe kto i jakie wszczyna dochodzenie, jak takie ferrari po prostu
    zniknie...

  • 30. Data: 2011-06-03 00:02:40
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 23:43, Adam 'Chloru' Drzewososki pisze:

    > Rajdówki jakoś ubezpieczają ;) Te potrafią kosztować podobnie co takie
    > Ferrari.

    No właśnie i jak się wówczas kształtuje ubezpieczenie? Bo na pewno nie
    ubezpieczają od kradzieży... :)