  • 11. Data: 2011-06-02 12:54:29
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 12:51, Iksinski pisze:

    > Dociera do Ciebie, że stawka ubezpieczenia jest indywidualnie wyliczana?

    Dociera do Ciebie, że nie ma kalkulatora dla takich samochodów?

  • 12. Data: 2011-06-02 12:54:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 12:55, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    .icm.edu.pl

    > Odróżniasz GPS od GPRS?

    a Ty?

  • 13. Data: 2011-06-02 12:55:06
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    *Filip KK* napisał(-a):

    > Co to jest system monitoringu GPS? Przecież GPRS to nie jest żadne
    > zabezpieczenie...

    Odróżniasz GPS od GPRS?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2011-06-02 12:56:41
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-06-02 12:12, Filip KK wrote:

    > Co to jest system monitoringu GPS? Przecież GPRS to nie jest żadne
    > zabezpieczenie...

    GPRS =/ GPS

    GPRS - General Packet Radio Service
    GPS - Global Positioning System

    zamiast tracić czas na dywagacje, podzwoń po ubezpieczalniach i się dowiedz.

  • 15. Data: 2011-06-02 13:03:35
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-06-02 12:56, Olo pisze:

    > GPRS =/ GPS
    >
    > GPRS - General Packet Radio Service
    > GPS - Global Positioning System

    Pytanie było retoryczne. GSM GPRS to nie jest zabezpieczenie.

    > zamiast tracić czas na dywagacje, podzwoń po ubezpieczalniach i się
    > dowiedz.

    Chyba do telewizji, bo to jest złodziejstwo w białych rękawiczkach.

  • 16. Data: 2011-06-02 13:11:28
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    >samochody ??????????
    Znaków zapytania wystarczy, dodaj jeszcze kilka spacji przed nimi ;-)

  • 17. Data: 2011-06-02 13:24:02
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 02.06.2011 12:12, Filip KK pisze:
    > Co to jest system monitoringu GPS? Przecież GPRS to nie jest żadne
    > zabezpieczenie... Wrzucasz na tylne siedzenie zagłuszacz i już jest
    > "rozbrojony" Twój system po gprsie.

    No i wówczas wyjeżdża na sygnałach Sondern Spreng Kommando, blokuje
    wszystkie drogi w promieniu xx km i odbija Twój wóz albo stwierdza, że
    system się popsuł. :)

    S.

  • 18. Data: 2011-06-02 13:24:56
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie było retoryczne. GSM GPRS to nie jest zabezpieczenie.

    nie znaja zasady dzialania ale twardo sie wymadrzaja :)

  • 19. Data: 2011-06-02 13:30:33
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-06-02 13:24, marek wrote:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > nie znaja zasady dzialania ale twardo sie wymadrzaja :)

    to że dane z GPS mogą być wysłane do centrali czy serwera przez GPRS nie
    zmiania faktu, że to są dwa różne pojęcia, a Ty nie musisz być taki hej
    do przodu, bo cie sznurówki wyprzedzą ;P

  • 20. Data: 2011-06-02 13:44:49
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > Dociera do Ciebie, że nie ma kalkulatora dla takich samochodów?

    Wow... Odstaw sterydy, bo Ci się na kojarzenie rzucają...

    Przeczytaj jeszcze raz co pisałem. W skrócie: dla pojazdu, o który Ci
    chodzi, składka musi zostać skalkulowana indywidualnie* przez
    przedstawiciela ubezpieczyciela na podstawie danych jakie mu przekażesz.

    *indywidualnie skalkulowana - ubezpieczyciel podaje jak duży worek pieniędzy
    sobie życzy od klienta - kwota nie musi być wyliczona kalkulatorem ;-)