  • Data: 2011-06-03 02:11:25
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 3 Jun 2011 01:29:52 +0200, Iksinski wrote:

    >Nie znalazłem informacji, że UFG zatwierdza stawki bazowe OC stosowane przez
    >TU, czy kontroluje sposób i wysokość naliczanych zniżek/zwyżek. UFG na
    >swojej stronie też nie przyznaje się do takich uprawnień. Możesz wskazać
    >żródło?

    Roznie bylo w przeszlosci, obecnie masz art 8 - ubezpieczyciel ustala
    dowolnie, ale musi o zmianie powiadomic KNF z podaniem uzasadnienia.

    Co do UFG - smieszna instytucja. Z jednej strony ma szerokie
    uprawnienia godne panstwowego urzedu, z drugiej - to tylko wspolne
    przedsiewziecie prywatnych ubezpieczycieli, zaledwie pod nadzorem
    ministra.

    Nieubezpieczone ? :-)

    J.