  • Data: 2011-06-03 00:09:37
    Temat: Re: Która ubezpieczalnia ubezpieczy drogie auto?
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-02 22:49, BrunoJ pisze:

    > Jakis czas temu przy ubezpieczeniu auta za kilkaset tys znajomy ubezpieczal
    > jakos magicznie w dwoch ubezpieczalnia na pol, bo zadna nie chciala wziac na
    > klate calosci. Ale moze teraz sie zmienilo.
    > Mam jednak niemile wrazenie ze ubezpieczalnia moze wolec odpuscic sobie
    > takiego klienta niz wygenerowac sobie potencjalna wyplate takiej kwoty, nawet
    > gdyby wzieli 30% skladki....

    Otóż to. I dlatego ciekawi mnie komu i jak ubezpieczają taki pojazd. Bo
    daję głowę sobie uciąć przy piętach, że 22 latkowi nie ubezpieczą
    takiego ferrari, nawet gdyby miał 3 firmy na ojca...

    Wojewódzki ubezpieczył swoje Ferrari, ma ktoś do niego kontakt, żeby
    dowiedzieć się w jakiej ubezpieczalni i ile zapłacił? Może gdzieś za
    granicą za rozsądniejsze pieniądze ubezpieczył?

    O tej odpowiedzialności to też tak ciężko pisać, bo co zrobi np. taki
    link4 jak ktoś golfem za składkę roczną 500 zł wjedzie w takie ferrari i
    zrobi szkodę na bańkę... :)