  • 21. Data: 2011-10-14 07:40:37
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-10-13 10:31, Piotr Karocki pisze:
    > Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych niz
    > finansowych.
    >
    > Chodzi mi o cechy typu np. Plus ma bramke email->SMS, a Orange ma
    > informacje "abonent juz jest dostepny".

    ja typuje mozliowosc obejrzenia mmsa w portalu orange w 90% przypadkach
    bo na tel przychodzi w 10% w pozostlych info ze mozna sobie na portalu
    zobaczyc. Testowane na 3 roznych kontach abonenckich pry poprawnej
    konfiguracji tel. (zreszta trzeba byc idiota by to zle skonfigurowac).

  • 22. Data: 2011-10-14 08:12:02
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2011-10-14 00:39, Grzexs pisze:

    > W Orange (chyba) a na pewno w mBank mobile - aby się dodzwonić w
    > roamingu do Polski, trzeba używać karkołomnych konstrukcji w rodzaju
    > wybierz nr *12X*0048XXXX...# i czekaj, aż system oddzwoni.

    W Plusie na kartę (i - co za tym idzie - MVNO mBank) wybiera się kod
    *111*numer#. Co więcej, chyba nadal obowiązuje zasada, że włączenie
    roamingu jest równoznaczne z wyłączeniem transmisji danych pakietowych
    (i odwrotnie).

    Za to w Orange wybieranie kodem obowiązuje tylko w "egzotycznych"
    sieciach. W dużej ilości sieci w najpopularniejszych krajach można
    wybierać numer normalnie (usługa "proste wybieranie"). Lista sieci
    znajduje się w tym dokumencie:
    http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2732/2798401
    .xls

    Marek

  • 23. Data: 2011-10-14 08:27:09
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 14 Oct 2011 10:12:02 +0200, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:

> [...]
    >*111*numer#. Co więcej, chyba nadal obowiązuje zasada, że włączenie
    >roamingu jest równoznaczne z wyłączeniem transmisji danych pakietowych

    na tej najnowszej platformie już nie trzeba wybierać *111 w roamingu w
    plusie i można mieć aktywny jednocześnie roaming i transmisje,
    natomiast w mbank dalej trzeba wybieać *111#

  • 24. Data: 2011-10-14 09:03:04
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    MarekM wystukał, co następuje:

    > Cytat z FAQ na orange.pl:
    >
    > Czy mogę otrzymywać kopie wiadomości głosowych na e-mail?

    Gracias :)

  • 25. Data: 2011-10-14 09:08:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" napisał w wiadomości
    >Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych
    >niz finansowych.

    A co - prace z marketingu piszesz, czy zastanawiasz sie nad najlepszym
    wyborem do duzej firmy ? :-)

    Era ma usluge Tandem.

    J.

  • 26. Data: 2011-10-14 12:10:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-14 09:40, Pendrive wysłał(a) wiadomość:
> [...]
    > zobaczyc. Testowane na 3 roznych kontach abonenckich pry poprawnej
    > konfiguracji tel. (zreszta trzeba byc idiota by to zle skonfigurowac).

    Do mnie MMS-y na telefon w Orange nie dochodziły (i można je było
    obejrzeć po zalogowaniu się na konto abonenta na portalu Orange) w
    sytuacji gdy telefon był wyłączony, a ktoś wysłał SMS, lub też telefon
    znajdował się poza zasięgiem. Wtedy faktycznie trzeba było oglądać MMS-y
    na portalu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 27. Data: 2011-10-14 15:35:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > A do czego to potrzebne, przecież każdy ma w telefonie spis połączeń
    > nieodebranych..

    Jak masz telefon poza zasięgiem? Ciekawe.

    Za to w T-mobile nie istnieją chyba możliwości techniczne, aby ten sms
    przyszedł z numerem osoby, która próbowała się do nas dodzwonić.
    W rezultacie masz pełno sms'ów z kompletnie nic nie mówiącymi cyferkami. A
    wyszukiwanie po numerach w Nokii E52 to... ehh.. wywalam sms'y po prostu do
    kosza.

    W Plus pełna kultura, jako nadawca sms jest numer, który się dobijał.
    I w sumie dla mnie wystarczy, że prywatnie nie przejdę przez te zacofanie
    techniczne do T

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 28. Data: 2011-10-14 16:03:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 13.10.2011 20:28, Wemif pisze:

    > Fajne, dzieki za informacje. Uzywam play fresh jako VPN, i boje sie, ze
    > zapomne doladowac, a tak ustawie email i powinienem dostac email, ze sie
    > konczy waznosc.
    Teraz to raz na 2 lata wystarczy....
    ToMasz

  • 29. Data: 2011-10-14 19:05:15
    Temat: Re: Która sieć co ma unikalnego
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > A do czego to potrzebne, przecież każdy ma w telefonie spis połączeń
    > nieodebranych..

    Wg mnie do wkurzania ludzi, przynajmniej tak reaguje mój kumpel, który
    ma T-mobila.

    > Oo, a jak?

    <http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_akcji_-_
    Testuj_usxugi_z_Play_03112010.pdf>

    = <http://tnij.org/testujuslugizplayvcd>

    Chyba działa, ale głowy za to teraz nie dam. Kiedyś działało świetnie.

    --
    Grzexs

  • 30. Data: 2011-10-14 23:48:03
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Spróbuj zadzwonić np. za granicę, to się dowiesz :)

    Za granicę mBank to jest obecnie chyba najdroższy z komórkowych
    (historyczne stawki za 7 stref TP + coś tam od siebie), dobrze że choć
    takt ma 30/30 :-P

    Przemek