  • 1. Data: 2011-10-13 08:31:10
    Temat: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych niz
    finansowych.

    Chodzi mi o cechy typu np. Plus ma bramke email->SMS, a Orange ma
    informacje "abonent juz jest dostepny".

  • 2. Data: 2011-10-13 09:47:37
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych niz
    > finansowych.
    >
    > Chodzi mi o cechy typu np. Plus ma bramke email->SMS, a Orange ma
    > informacje "abonent juz jest dostepny".

    Plus też ma informację "abonent już jest dostępny".

  • 3. Data: 2011-10-13 11:54:33
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Robert Tomasik nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
    > Plus też ma informację "abonent już jest dostępny".

    T-M też ...

  • 4. Data: 2011-10-13 14:36:57
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotr Karocki wrote:
    > Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych
    > niz finansowych.
    >
    > Chodzi mi o cechy typu np. Plus ma bramke email->SMS, a Orange ma
    > informacje "abonent juz jest dostepny".

    orange ma portal gdzie po zalogowaniu mamy rozne ustawienia i mozliwosc
    wyslania SMS jakby byl wyslany z komorki (i to jest to co typuje bo nie wiem
    czy inni tez to maja).

  • 5. Data: 2011-10-13 16:40:24
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Chris wystukał, co następuje:

    > Robert Tomasik nabazgrał(a):

    > T-M też ...

    Plej tyż...

  • 6. Data: 2011-10-13 16:45:25
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    Papkin wystukał, co następuje:

    > orange ma portal gdzie po zalogowaniu mamy rozne ustawienia i mozliwosc
    > wyslania SMS jakby byl wyslany z komorki (i to jest to co typuje bo nie
    > wiem czy inni tez to maja).

    No niestety fioletowa bramka sms też to ma... tyle, że każda wiadomość jest
    opdłatna ;)

    Co do unikalności -- w play są dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
    features'):
    - poczta glosowa na e-mail
    - wiadomość sms na e-mail

  • 7. Data: 2011-10-13 17:44:19
    Od: Sławek <s...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    > Co do unikalności -- w play są dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
    > features'):
    > - poczta glosowa na e-mail
    > - wiadomość sms na e-mail

    Jeszcze w Play jest ciekawy Teleplay - możesz w roamingu dzwonić z komputra
    jak ze swojego teflonu po stawkach jakbyś dzwonił w kraju

    -- Sławek

  • 8. Data: 2011-10-13 18:28:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Wojtek <c...@z...cos> wrote:

    > - wiadomość sms na e-mail

    Fajne, dzieki za informacje. Uzywam play fresh jako VPN, i boje sie, ze
    zapomne doladowac, a tak ustawie email i powinienem dostac email, ze sie
    konczy waznosc.

    a.

  • 9. Data: 2011-10-13 18:45:00
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-10-2011 o 19:44:19 Sławek <s...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    > Jeszcze w Play jest ciekawy Teleplay

    Jeszcze w Play można wykupić na określony czas alias do własnego numeru.

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 10. Data: 2011-10-13 19:20:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.10.2011 18:45, Wojtek pisze:

    > Co do unikalności -- w play są dwie ciekawe usługi (dla mnie 'killer
    > features'):
    > - poczta glosowa na e-mail

    Jest w Orange.

    > - wiadomość sms na e-mail