  • 1. Data: 2011-10-12 15:57:55
    Temat: Telefon z wifi, gps - jaki?
    Od: "giro" <m...@g...pl>

    Przyszedł czas wymiany starej wysłużonej noki e51. Z mojego użytkowania
    stwierdziłem czego potrzebuję w nowym telefonie - na pewno ma być wifi z
    którego często gęsto korzystam, jak i funkcja gps-a którego wykorzystuję z
    aplikacją która zapisuje ślad moich wycieczek. Nie wspominam już o dobrej
    baterii.
    Za dużo nie znam się na telefonach , ale jak na razie mój wybór padł na
    Nokie E52. Posiada to czego chcę no i znam obsługę tego telefonu.
    Chyba , że polecicie coś innego a w podobnej cenie co nokia e52 - około 800
    zł. brutto.
    Pozdrawiam
    giro

  • 2. Data: 2011-10-12 16:38:01
    Temat: Re: Telefon z wifi, gps - jaki?
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-10-12 17:57, giro pisze:
    > Przyszed? czas wymiany starej wys?u?onej noki e51. Z mojego u?ytkowania
    > stwierdzi?em czego potrzebuj? w nowym telefonie - na pewno ma by? wifi z
    > kt?rego cz?sto g?sto korzystam, jak i funkcja gps-a kt?rego wykorzystuj? z
    > aplikacj? kt?ra zapisuje ?lad moich wycieczek. Nie wspominam ju? o dobrej
    > baterii.
    > Za du?o nie znam si? na telefonach , ale jak na razie m?j wyb?r pad? na
    > Nokie E52. Posiada to czego chc? no i znam obs?ug? tego telefonu.
    > Chyba , ?e polecicie co? innego a w podobnej cenie co nokia e52 - oko?o 800
> [...]
    Dobry ale bez wifi, z gps i 3G i mocną baterią jest szajsung solid
    B2710, niezniszczalny hehe. Do nawigacji wystarczy pakiet za 7-9 zł o
    ile masz Play. Ale jak nie masz fresha i musisz miec wifi to nie wiem co

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 3. Data: 2011-10-13 05:56:45
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Diabełson" <h...@s...org> napisał w wiadomości
    > Dobry ale bez wifi, z gps i 3G i mocną baterią jest szajsung solid B2710,
    > niezniszczalny hehe.

    niezniszczalny ale szybka wyświetlacza niestety mocno się rysuje :( w moim
    przy mocnym słońcu czasem jest problem z odczytaniem, w zasadzie od samego
    noszenia w kieszeni z kluczami, trochę więcej wymagałbym od telefonu
    wszystkoodpornego
    Plusem jest cena bo za nowy dałem na pewno poniżej 500zł

    Lukasz

  • 4. Data: 2011-10-13 13:50:50
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-10-13 07:56, Lukasz pisze:
> [...]
    > telefonu wszystkoodpornego
    > Plusem jest cena bo za nowy dałem na pewno poniżej 500zł

    chorobcia, to ja miałem w tym roku GT E-2370 i nic nie było w stanie
    porysować szybki :)

    --
    F'pockokah az przytópęm