  • 11. Data: 2011-10-13 19:21:31
    Temat: Re: Ktora siec co ma unikalnego
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.10.2011 20:45, Piotr M pisze:

    > Jeszcze w Play można wykupić na określony czas alias do własnego numeru.

    W Orange nazywa się to Ekstra Numer, może być na stałe i można z niego
    dzwonić (o ile się doładuje - to dodatkowa taryfa pre-paid na tej samej
    karcie SIM).

    Marek

  • 12. Data: 2011-10-13 19:43:43
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych niz
    > finansowych.

    Orange - unikalne jest to, że połączenia głosowe w UMTS nie działają. Tzn.
    działają ale nie słychać osoby nawiązującej połączenie a koszt jak zwykle.

    --
    M.

  • 13. Data: 2011-10-13 20:11:17
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    MarekM wystukał, co następuje:

    > Jest w Orange.

    O? a gdzie to ustawić? i czy dodatkowo płatne?

    > Nie ma w Orange.

    a tego szkoda, jakby wprowadzili to mógłbym nawet rozważyć powrót (w końcu
    normalna ważność, tylko niektórych usług teraz brakuje...)

  • 14. Data: 2011-10-13 20:21:08
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 13.10.2011 22:11, Wojtek pisze:

    > O? a gdzie to ustawić? i czy dodatkowo płatne?

    Cytat z FAQ na orange.pl:

    Czy mogę otrzymywać kopie wiadomości głosowych na e-mail?

    Tak. Każdy klient może bezpłatnie włączyć opcję wysyłania kopii
    wiadomości głosowych pocztą email. Korzystanie z tej opcji jest również
    bezpłatne. Aby to włączyć, należy:

    połączyć się z pocztą głosową
    wybrać 3 - ustawienia i funkcje poczty głosowej
    wybrać 1 - zarządzanie ustawieniami powiadomień
    wybrać 2 - włączenie otrzymywania kopii wiadomości emailem
    wybrać 1, aby włączyć opcję
    otrzymasz SMS, odpowiedz na niego podając w treści swój adres email.

    Otrzymasz smsem potwierdzenie włączenia tej opcji oraz informację, na
    jaki adres będą wysyłane kopie wiadomości. Na podany adres email
    zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca ten adres

    Marek

  • 15. Data: 2011-10-13 20:40:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-13 22:11, Wojtek wysłał(a) wiadomość:
    > MarekM wystukał, co następuje:

    > O? a gdzie to ustawić? i czy dodatkowo płatne?

    Do tego, co napisał MarekM w odpowiedzi dodam, że po zalogowaniu się na
    swoje konto abonenckie przez WWW masz dostęp do konfiguracji skrzynki
    wiadomości poczty głosowej oraz możesz zachowane na skrzynce wiadomości
    odsłuchać na stronie przez komputer. Klikasz w odtwarzacz przy wybranej
    wiadomości i odsłuchujesz zostawione przez ludzi nagrania.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2011-10-13 21:09:29
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2011-10-13 16:40, Wojtek <c...@z...cos> wrote:
    > Chris wystukał, co następuje:

    > Plej tyż...

    Orangutan takoż (ale szczęśliwie można wyłączyć żeby się nie ujawniać).

  • 17. Data: 2011-10-13 22:39:20
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Czy jest jakowes zestawienie cech sieci? Cech bardziej technicznych niz
    > finansowych.
    >
    > Chodzi mi o cechy typu np. Plus ma bramke email->SMS, a Orange ma
    > informacje "abonent juz jest dostepny".

    W T-mobile - gdy nie odbierzesz połączenia przychodzącego, przychodzi
    zaraz sms, że nie odebrałeś połączenia przychodzącego.

    W Orange jest usługa ,,rozmowa na twój koszt", czy jakoś tak i jest kilka
    razy droższa, niż gdyby normalnie oddzwonić.

    W Play można do każdej sieci w świecie wysłać wiadomość (sms class 0),
    że się chce z kimś rozmawiać i można do tej wiadomości dodać parę znaków
    informacji. Wiadomość jest za free i działa bez środków na koncie.

    W Play daje się np. zablokować rozmowy albo sms-y przychodzące w
    roamingu albo w kraju, albo parę innych kombinacji (np. wychodzące
    oprócz do Polski).

    W Orange można za darmo sprawdzić, czy numer należy do Orange, a w
    praktyce kataryna podaje do jakiej sieci należy (no, MVNO nie dekoduje).

    W Orange (chyba) a na pewno w mBank mobile - aby się dodzwonić w
    roamingu do Polski, trzeba używać karkołomnych konstrukcji w rodzaju
    wybierz nr *12X*0048XXXX...# i czekaj, aż system oddzwoni.

    W Orange i chyba w Plusie w pre-paidach daje się ustawić, by po każdej
    rozmowie przychodził SMS z informacją o koszcie i stanie konta (no co,
    dla mnie to egzotyczne).

    W Play można sobie ustawić, by kopie sms-ów (wychodzących i
    przychodzących) były przesyłane na e-maila.

    W Play można sobie zmienić nazwę sieci wyświetlanej w telefonie na
    dowolny tekst 15 znaków.
    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2011-10-14 01:45:26
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Grzexs (g...@g...usu-n-to.pl)
    in news:j77pan$p3l$1@inews.gazeta.pl

    > W Orange i chyba w Plusie w pre-paidach daje się ustawić, by po każdej
    > rozmowie przychodził SMS z informacją o koszcie i stanie konta (no co,
    > dla mnie to egzotyczne).

    W mbank mobile domyślnie przychodzi SMS z czasem połączenia i kosztem.
    Rozumiem, że informacja o koszcie jest możliwa tylko jak jest jednakowa
    stawka/min całkiem do wszystkich?

    Marcin Sz.

  • 19. Data: 2011-10-14 07:05:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-10-14 03:45, Marcin Szumilas pisze:

    > W mbank mobile domyślnie przychodzi SMS z czasem połączenia i kosztem.
    > Rozumiem, że informacja o koszcie jest możliwa tylko jak jest jednakowa
    > stawka/min całkiem do wszystkich?

    Spróbuj zadzwonić np. za granicę, to się dowiesz :)

  • 20. Data: 2011-10-14 07:21:33
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 14-10-2011 o 00:39:20 Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> napisał(a):

    > W T-mobile - gdy nie odbierzesz połączenia przychodzącego, przychodzi
    > zaraz sms, że nie odebrałeś połączenia przychodzącego.

    A do czego to potrzebne, przecież każdy ma w telefonie spis połączeń
    nieodebranych..

    > W Play można sobie ustawić, by kopie sms-ów (wychodzących i
    > przychodzących) były przesyłane na e-maila.

    Oo, a jak?

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?