  • Data: 2009-04-23 10:26:41
    Temat: Re: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: grzybu <s...@s...sp> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2009-04-23, czw o godzinie 12:01 +0200, Jakub Jewu?a pisze:

    > To juz bylo w poprzednim watku - RT produkuje artefakty,
    > ktore niszcza drobne detale jak galazki na tle nieba itd.
    > Dodatkowo trafialem na szumy na niebie...
    > Kolory tez bardziem mi pasuja z ACR.
    >
    > Po prawej masz RT:
    > http://www.skanowanie.com.pl/tmp/_1020005.png
    > Zwroc uwage na to jak RT poobgryzal galazki ;)
    >
    > To nie sa jakies kolosalne roznice, raczej temat na "Dzien swira II" ;)
    >
    > No, ale jak mam lepiej to po co mam miec gorzej :)

    Przesiadka z ACR na RT chyba nie ma sensu, ale w drugą stronę też go
    wiele mieć nie musi. Muszę się pobawić PSE, ale jestem ciekawy, czy on
    będzie pamiętał jakie parametry obróbki sobie ustawiłem dla danego pliku
    RAW? RT zapisuje sobie pliczek z parametrami, więc potem jest łatwo
    przenieść takie pliki raw+pp2 na inną maszynę i od razu mieć te same
    ustawienia dla przeniesionych plików.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy