  • 181. Data: 2013-07-16 16:59:59
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:mbgndwf7qloa$.abs8a0i3a9be$.dlg@40tude.
    net...

    > Skoro na tej drodze moze byc JG, to czemu na innej musi byc Lubawka ?
    > :-)

    Bo tam się kończy DK3, a taki system oznakowania obowiązuje w Polsce.

    > Do Warszawy ta droga nie po drodze.

    A próbowałeś kiedyś DK12 jechać?
    Spróbuj, to zobaczysz, że może być pod drodze.

    > Ale ja nie o tym. Jest droga ktora sie jedzie do JG, Legnicy,
    > Wroclawia, Katowic itp.

    No nie, ta jedna droga jest do JG i Legnicy.
    Żeby dostać się do Wrocławia musisz z niej zjechać, więc oznakowanie na
    Wrocław musi być tylko na tym jednym skrzyżowaniu, na reszcie może, ale nie
    musi.

  • 182. Data: 2013-07-16 18:09:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-04 12:55, Artur Maśląg wrote:

    > Ja też wiem i działa średnio (może lepiej w DC) - zresztą nic dziwnego.

    W DC działa do dupy. Gnojki wstawiają fotoradary na osiedlowych
    uliczkach. Generalnie na 1 prawdziwy alarm 20+ fałszywek.

    Shrek.

  • 183. Data: 2013-07-16 18:44:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    grup
    >Bo tam się kończy DK3, a taki system oznakowania obowiązuje w Polsce.

    No przeca pisalem - DK3 sie konczy w Jakuszycach. Czemu podali
    odleglosc do JG a nie do Jakuszyc skoro obowiazuje ?

    Czemu we wroclawiu w jedna strone jest drogowskaz "94 Brzeg" a nie
    Olawa czy Opole,
    a w druga "94 Zielona Góra", mimo ze 94 sie do ZG nawet nie zbliza.

    Po prostu - przyznaj racje - burdel totalny w naszym oznakowaniu
    panuje.
    W Niemczech jakos bez problemu spogladam na mape, zapamietuje wieksze
    miasta, i drogowskazy mnie do nich kolejno prowadza.
    A u nas - skakanie po calym regionie z tym nazwami, nigdy nie wiesz
    czego sie spodziewac.

    >A próbowałeś kiedyś DK12 jechać?
    >Spróbuj, to zobaczysz, że może być pod drodze.

    Duzy narzut, wolalbym chyba na skroty pojechac, albo od razu w
    przeciwna strone do A2 :-)

    >No nie, ta jedna droga jest do JG i Legnicy.

    Ktos, projektujac uklad drog, powinien IMO miec szersze spojrzenie niz
    tylko
    "jedna droga - od, do". Np powinien pomyslec jak przejechac ze
    Szczecina do Krakowa.

    >Żeby dostać się do Wrocławia musisz z niej zjechać, więc oznakowanie
    >na Wrocław musi być tylko na tym jednym skrzyżowaniu, na reszcie
    >może, ale nie musi.

    No ale nie musialo, ale bylo, a teraz jak nie ma, to wprowadza w
    zaklopotanie.
    Burdel :-)

    J.

  • 184. Data: 2013-07-16 19:03:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No przeca pisalem - DK3 sie konczy w Jakuszycach. Czemu podali odleglosc
    > do JG a nie do Jakuszyc skoro obowiazuje ?

    Powinni i jedno i drugie.

    > Czemu we wroclawiu w jedna strone jest drogowskaz "94 Brzeg" a nie Olawa
    > czy Opole,
    > a w druga "94 Zielona Góra", mimo ze 94 sie do ZG nawet nie zbliza.

    Musiałbyś się zapytać w lokalnym oddziale DDKiA czemu nie są konsekwentni.

    > Po prostu - przyznaj racje - burdel totalny w naszym oznakowaniu panuje.

    Zależy gdzie, we Wrocławiu jak widać tak.

    > Ktos, projektujac uklad drog, powinien IMO miec szersze spojrzenie niz
    > tylko
    > "jedna droga - od, do". Np powinien pomyslec jak przejechac ze Szczecina
    > do Krakowa.

    O tym akurat powinien myśleć ktoś kto się wybiera w trasę.
    Nie możesz mieć na drogowskazie litanii wszystkich miast które są po drodze
    na drugi koniec Polski.

    > No ale nie musialo, ale bylo, a teraz jak nie ma, to wprowadza w
    > zaklopotanie.

    Pewnie masz rację i są takie sieroty, które gubią się jak na drogowskazie
    kilaset km od domu nie ma nazwy miasta w którym mieszkają.....

  • 185. Data: 2013-07-16 23:07:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Jul 2013, J.F. wrote:

    > Ale w czym problem napisac dwa miasta ?

    W niczym.
    Problem w tym, że w teoretycznym "systemie" nie ma obowiązku.
    Znaczy "dobrze jest i co się pan czepia" :]

    pzdr, Gotfryd

  • 186. Data: 2013-07-17 01:00:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Jul 2013 19:03:43 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Powinni i jedno i drugie.

    To czemu nie mozna podac innych miejscowosci, tylko Lubawka ? :-)

    > Zależy gdzie, we Wrocławiu jak widać tak.

    W calym kraju w zasadzie. No dobra, w polowie kraju, reszty nie znam
    :-)

    > O tym akurat powinien myśleć ktoś kto się wybiera w trasę.

    A skad pewnosc ze trasa miedzy Szczecinem a Krokowem jest ?
    Dlatego wlasnie ktos w GD powinien myslec szerzej, zeby droga dogodna
    byla, zeby nie remontowac wszystkich mostow przez Wisle naraz itp.

    > Nie możesz mieć na drogowskazie litanii wszystkich miast które są po drodze
    > na drugi koniec Polski.

    Ale przeciez nie chce. Chce najblizsze duze miasta.
    A dostaje co chwila co innego.

    > Pewnie masz rację i są takie sieroty, które gubią się jak na drogowskazie
    > kilaset km od domu nie ma nazwy miasta w którym mieszkają.....

    A innym sierotom brakuje odwagi zeby sie przyznac ile razy zabladzily
    :-P

    J.

  • 187. Data: 2013-07-17 07:47:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-16 16:10, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale tam nic nie ma, zadnego znaku.
    > Jak na skrzyzowanie drogi wojewodzkiej z krajowa, to przyznasz ze cos
    > nie tak :-)

    No ale to nie to skrzyżowanie - poprzedni znak kierował ruch na Rybnik
    (Chałupki) prosto przez Nowy Świat na Kochanowskiego - tam znak na
    Chałupki jest.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 188. Data: 2013-07-17 10:39:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl>

    > No ale to nie to skrzyżowanie - poprzedni znak kierował ruch na Rybnik
    > (Chałupki) prosto przez Nowy Świat na Kochanowskiego - tam znak na
    > Chałupki jest.

    A wracając do nawigacji ... nie wydaje się Wam, że taki OsmAnd zupełnie
    bezsensowny jest ? ...ja widać. Pokazuje np nazwę drogi zamiast na co się
    jedzie. Nie tylko zresztą OsmAnd, A.. zdaje się też tak podaje.

  • 189. Data: 2013-07-17 11:57:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Shrek nabazgrał(a):

    > W DC działa do dupy. Gnojki wstawiają fotoradary na osiedlowych uliczkach.
    > Generalnie na 1 prawdziwy alarm 20+ fałszywek.

    Ciekawe ?? co dziennie poruszam się po DC z Y i 95% danych pokrywa się z tym
    co wyświetla Y ...

  • 190. Data: 2013-07-17 13:17:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-17 10:39, *John Kołalsky* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > A wracając do nawigacji ... nie wydaje się Wam, że taki OsmAnd zupełnie
    > bezsensowny jest ? ...ja widać. Pokazuje np nazwę drogi zamiast na co
    > się jedzie. Nie tylko zresztą OsmAnd, A.. zdaje się też tak podaje.

    Raz próbowałem z tego korzystać - nie spodobało mi się, ale to juz dawno
    było, może dam jeszcze jedna szansę?