  • 131. Data: 2013-07-09 13:07:40
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-08 15:17, Axel pisze:
    > "Artur Maśląg" <n...@w...pl> wrote in message

    > Udowadniamy, że skoro wpisałeś cel podróży, to wiesz, jak wpisać Via...

    Nie, nie wiem i na tym polega problem. Jest prowadź do i wybierasz
    metodę do. Owszem, później się pojawi okno z 'via', ale to już trzeba
    *wiedzieć*, że należy to zrobić w ten sam sposób.

    > Ja się zgadzam, że interfejs jest do kitu, ale akurat wpisanie punktu
    > pośredniego jest oczywiste dla kogoś, kto wpisał Cel - bo dokładnie tak
    > samo...

    Może w pokrętnej logice AM, ale nawet oni wpadli na to, że jest to
    nieczytelne i nieintuicyjne. W wersji na Androida już to jest zmienione
    i wygląda na to, że jest ok.

  • 132. Data: 2013-07-10 11:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Jul 2013 19:49:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > A ja wręcz przeciwnie, ponieważ jest coraz gorzej w stosunku do
    > konkurencji i mam dziwne wrażenie, że nawet do niej samej z
    > wcześniejszych okresów 'ewolucji'.

    > To się ciesz, zresztą jak czytam to w zasadzie w ogóle wad AM nie
    > zauważasz. Ma jak ma i Tobie to odpowiada.

    Ma jak ma, czlowiek przeczyta instrukcje, cos zapamieta, reszte
    odgadnie, i te wady znikaja.
    A wady innych nie znikaja :-)

    > Jw. - jakoś sobie nie przypominam, by z innymi było tak różnie jak z
    > AM. Jeden z lepszych numerów to próba jazdy chyba do Kalisza z
    > dowolnego miejsca w Polsce :)

    Ale co - Kalisz w ogole, czy jakis konkretny adres ?

    > O ostatniej grubej wtopie z trybem ciężarowym to nawet nie wspominam.

    A to "normalny czlowiek" ciezarowka jezdzi ? :-)

    A teraz wymien te inne, ktore testowales osobiscie jadac duzym tirem
    :-)

    J.

  • 133. Data: 2013-07-10 12:33:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 12:12:55 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A czemu we Wrocławiu miałoby być akurat na Drezno?
    > A nie np. na Norymbergę, Monachium, Frankfurt a/M czy Paryż?

    A co powinno byc twoim zdaniem ?

    > A po jakiego?
    > Przejście na A4 jest w Jędrzychowicach jeśli już.

    Ciekawe ile osob spoza regionu wie gdzie sa Jedrzychowice.
    Albo szybko na mapie znajdzie, tak ja w obcym rejonie widzac ze
    Barwinek prosto ... to do Krakowa prosto czy juz zawracac ? :-)

    Przejscie nie jest zreszta "w Jedrzychowicach" tylko obok.
    A jest tez obok Zgorzelca :-)

    Ale nie ma sie co klocic - Jedrzychowic tez na drogowskazach nie ma
    :-)

    J.

  • 134. Data: 2013-07-10 12:38:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Jul 2013 10:19:23 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Otoz to :-) Przeciez nie bedziesz mial spisu miast do ktorych da sie
    > dojechac danym zjazdem...

    Nie o to chodzi. Patrzysz sobie na mape, do Monachium to "przez"
    Zgorzelec, Drezno, Norymberge, mijasz Odre, i co widzisz na
    drogowskazach ? Najpierw Dresden, potem Nurnberg, potem Munchen.

    A u nas ? Nigdy nie wiesz. Poznan, Kudowa, Katowice, Lubawka,
    Jedzychowice ...

    J.

  • 135. Data: 2013-07-10 12:41:23
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-10 11:56, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 08 Jul 2013 19:49:20 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > Ma jak ma, czlowiek przeczyta instrukcje, cos zapamieta, reszte
    > odgadnie, i te wady znikaja.

    Nie, nie znikają. Najwyżej przestajesz je zauważać, a to zasadnicza
    różnica.

  • 136. Data: 2013-07-10 12:44:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > drogowskazach ? Najpierw Dresden, potem Nurnberg, potem Munchen.
    >
    > A u nas ? Nigdy nie wiesz. Poznan, Kudowa, Katowice, Lubawka,

    Cos wyolbrzymiasz. Ja tam jak jade gdziekolwiek to patrze sobie przed
    wyjazdem numery drog ktore sobie zapamietuje i jade. Na miejscowosci
    patrzylem jak zaczalem jezdzic po drogach ale stwierdzilem, ze to
    sensu nie ma :-) Wiec jadac sobie do Drezna to tylko wiem, ze mam
    jechac (S)8 a pozniej A4 i mnie nie interesuja miejscowosci po drodze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 137. Data: 2013-07-10 14:20:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 10:44:40 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
> [...]
    > sensu nie ma :-) Wiec jadac sobie do Drezna to tylko wiem, ze mam
    > jechac (S)8 a pozniej A4 i mnie nie interesuja miejscowosci po drodze.

    Dobrze piszesz, tylko teraz teraz sie tych drog namnozylo.
    Tu 8, tam S8, tam A8.
    No i wezly skomplikowane bywaja, obroci cie pare razy a potem w prawo
    A4, w lewo A4 ...

    A potem ci sie numerki pomyla, albo objazd bedzie, albo cos pomylisz i
    trzeba bedzie nawigowac w nieznane :-)

    Jakos tak wszyscy po szkole mniej wiecej wiedza gdzie sa w kraju duze
    miasta, czemu u nas trzeba na numery drog ?

    J.

  • 138. Data: 2013-07-10 14:23:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > A co powinno byc twoim zdaniem ?

    Przede wszystkim A4 i Berlin na przykład.
    Albo Legnica jako pierwsze większe miasto.

    > Ciekawe ile osob spoza regionu wie gdzie sa Jedrzychowice.

    Ja jestem spoza regionu i wiem.
    Gdzie Świecko też.

    > Albo szybko na mapie znajdzie, tak ja w obcym rejonie widzac ze
    > Barwinek prosto ... to do Krakowa prosto czy juz zawracac ? :-)

    Ale skąd, nadal z Wrocławia?

    > Przejscie nie jest zreszta "w Jedrzychowicach" tylko obok.

    Nazywa się Jędrzychowice od zawsze.

    > A jest tez obok Zgorzelca :-)
    >
    > Ale nie ma sie co klocic - Jedrzychowic tez na drogowskazach nie ma

    A co jest?

  • 139. Data: 2013-07-10 14:28:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 12:41:23 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-07-10 11:56, J.F. pisze:
    > (...)

    > Nie, nie znikają. Najwyżej przestajesz je zauważać, a to zasadnicza
    > różnica.

    Znikaja. Dla kogos, kto to uzywa, nie jest zadna wada ze w menu
    brakuje pozycji "dodaj via", skoro sie to robi w inny, rownie wygodny
    sposob.
    I w dodatku po kazdym wybraniu adresu sie pytanie co z nim zrobic
    pojawia, wiec nawet zapomniec o tym trudno.

    J.

  • 140. Data: 2013-07-10 14:32:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Znikaja. Dla kogos, kto to uzywa, nie jest zadna wada ze w menu
    > brakuje pozycji "dodaj via"

    Moment, a po co taka pozycja w menu, w jakim kiepskim programie takie cuś
    jest?
    Zawsze używałem odwrotnie, tzn. najpierw wybieram punkt, a potem co z nim
    chcę zrobić.
    I nie w AM.
    Pewnie dlatego nie lubię TomTomów, bo jak znam życie o ten badziew chodzi, z
    menu na 10 ekranów, za to martwą mapą.