  • 141. Data: 2013-07-10 14:35:37
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-10 14:28, J.F. pisze:

    > Znikaja. Dla kogos, kto to uzywa, nie jest zadna wada ze w menu
    > brakuje pozycji "dodaj via", skoro sie to robi w inny, rownie wygodny
    > sposob.

    Nauczyłeś się i stad taka projekcja. Najwyraźniej jednak nawet
    twórcy AM zauważyli, że nie jest to równie wygodny sposób i wersji
    na Androida już jest to zmienione.

    > I w dodatku po kazdym wybraniu adresu sie pytanie co z nim zrobic
    > pojawia, wiec nawet zapomniec o tym trudno.

    LOL - tylko co to zrobi jak się wybierze to co się pokazało?

  • 142. Data: 2013-07-10 15:16:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-07-10 14:32, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Moment, a po co taka pozycja w menu, w jakim kiepskim programie takie
    > cuś jest?

    W wielu.

    > Zawsze używałem odwrotnie, tzn. najpierw wybieram punkt, a potem co z
    > nim chcę zrobić.

    Naturalne, ale czemu miało by to oznaczać braku takiej opcji - często
    wygodniejszej niż szukanie na mapie wielkości znaczka pocztowego?

    > I nie w AM.

    Wiemy, wiemy :)

    > Pewnie dlatego nie lubię TomTomów, bo jak znam życie o ten badziew
    > chodzi, z menu na 10 ekranów, za to martwą mapą.

    Chyba Ci poszli na rękę - nowe tomki maja "żywą" mapę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 143. Data: 2013-07-10 16:10:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 14:32:12 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > jest?
    > Zawsze używałem odwrotnie, tzn. najpierw wybieram punkt, a potem co z nim

    Widac Artur przyzwyczajony do "przyjaznych" programow, gdzie jak
    wpiszesz adres i wybierzesz OK, to bez zbednych pytan kasuje cala
    dotychczasowa trase i prowadzi do celu :-)

    Nie mowie nie :-)
    W koncu i w AM moze sie palec omsknac i wybierzemy na koncu "prowadz
    do". Jakby wybor byl na poczatku, to moze by sie dalo wycofac :-)

    J.

  • 144. Data: 2013-07-10 16:15:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Jul 2013 14:23:59 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Przede wszystkim A4 i Berlin na przykład.
    > Albo Legnica jako pierwsze większe miasto.

    Tez nie ma, wiec mozesz sie zgodzic ze jest zle oznakowana :-)

    Poza tym A4 nie prowadzi do Berlina :-)

    > Ja jestem spoza regionu i wiem.
    > Gdzie Świecko też.

    A na "scianie wschodniej" tez wszystkie przejscia znasz ?
    To wyobraz sobie ze ktos z Mazur musi przejechac przez Wroclaw.

    > Nazywa się Jędrzychowice od zawsze.

    Sie nazywa, ale czy trzeba sie tym chwalic ?
    Mozesz przez cala Europe przejechac i nie dowiedziec sie jak sie
    przejscie nazywa ..

    J.

  • 145. Data: 2013-07-10 17:06:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-10 16:10, J.F. pisze:

    > Widac Artur przyzwyczajony do "przyjaznych" programow, gdzie jak
    > wpiszesz adres i wybierzesz OK, to bez zbednych pytan kasuje cala
    > dotychczasowa trase i prowadzi do celu :-)

    A które to takie, że tak robią i do których to niby miałbym być
    przyzwyczajony?

    Bo wiesz, takie sugestie w żaden sposób nie obronią tego co jest
    w AM.

    > Nie mowie nie :-)
    > W koncu i w AM moze sie palec omsknac i wybierzemy na koncu "prowadz
    > do".

    Palec omsknąć - w sumie tak. Inna sprawa, że w sumie dość prawdopodobne
    jak się trafi na to okno i tak nie do końca wiadomo jaki będzie
    skutek kliknięcia :)

    > Jakby wybor byl na poczatku, to moze by sie dalo wycofac :-)

    No i tak zdaje się jest w większości (śmiem twierdzić) navi
    jest. Nawet targeo tak ma - owszem, jest opcja wyszukaj i dodaj
    punkt pośredni, ale naturalnie przy wyznaczonej trasie od-do jest
    przycisk 'dodaj punkt'.

  • 146. Data: 2013-07-10 17:23:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:51dd5e95$0$1465$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Dnia 2013-07-10 14:32, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > W wielu.

    > Naturalne, ale czemu miało by to oznaczać braku takiej opcji

    Choćby dla przejrzystości menu, w którym nie sposób coś znaleźć jeśli ma
    kilkadziesiąt opcji.
    Igo na głównym menu ma opcje 4.

  • 147. Data: 2013-07-10 17:25:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    ..

    > Tez nie ma, wiec mozesz sie zgodzic ze jest zle oznakowana :-)

    Zależy jak jest oznakowana, cały czas to utajniasz.

    > Poza tym A4 nie prowadzi do Berlina :-)

    Formalnie prowadzi do Jędrzychowic - tak jak pisałem.
    Praktycznie prowadzi linią prostą prawie z Wrocławia do Berlina - to do
    Jędrzychowic trzeba skręcać. ;-)

    > A na "scianie wschodniej" tez wszystkie przejscia znasz ?

    Te autostradowe - oczywiście tak. ;-)

    > To wyobraz sobie ze ktos z Mazur musi przejechac przez Wroclaw.

    Dokąd?

    > Sie nazywa, ale czy trzeba sie tym chwalic ?

    Taki jest standard oznakowania dróg w Polsce.
    Dopiero ostatnio oprócz formalnych punktów końca drogi podaje się większe
    miasta.

  • 148. Data: 2013-07-10 17:47:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-10 15:16, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-07-10 14:32, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > W wielu.

    Śmiem twierdzić, że w większości (jak już J.F pisałem). Najwyraźniej
    wszystkie one kiepskie, tylko AM jest w porządku ;)

    > Naturalne, ale czemu miało by to oznaczać braku takiej opcji - często
    > wygodniejszej niż szukanie na mapie wielkości znaczka pocztowego?

    W tym właśnie tkwi problem - ludzie 'skażeni' AM często nie widzą
    jej wad i tego, że nie ma opcji czytelniejszych dla wielu osób
    i bardziej dostosowanych do wielu sytuacji. Jednak w AM na Androida
    tak opcja się pojawiła :)

  • 149. Data: 2013-07-10 18:51:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-10 15:16, Mirek Ptak pisze:

    > Chyba Ci poszli na rękę - nowe tomki maja "żywą" mapę :)

    Co to martwa/żywa mapa ? Że da się/nie da się suwać mapy palcem
    po ekranie ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 150. Data: 2013-07-10 19:08:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:krk3k5$t6j$...@n...news.atman.pl...

    > Co to martwa/żywa mapa ? Że da się/nie da się suwać mapy palcem po ekranie
    > ?

    Tak.
    I że nie reaguje na kliknięcia w interesujący Cię punkt.
    Użyteczność czegoś takiego jest zbliżona do wyświetlania strony z atlasu na
    ekranie.
    Żadna.