  • Data: 2013-07-13 20:51:04
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 13 Jul 2013 11:24:05 +0200, Cavallino napisał(a):

    > A wcześniej na Szczecin, Gdańsk, Białystok czy Kraków - czemu go to miałoby
    > obchodzić, jak on chce A4 do granicy jechać?
    > Co Ty z tą Lubawką, przecież to nie jest na A4.

    Nie mnie pytaj, tylko drogowcow.
    Nie ma Szczecina, Gdanska, Krakowa - jest Lubawka.

    > Od kilku lat.
    > Wcześniej też nie błądziłem, tyle że ja oglądałem mapę przed jazdą i nadal
    > to robię.

    I zauwazales na tej mapie jadac np do Legnicy takie miejsca jak
    Lubawka?

    To sie zaczelo od wielu lat. W pewnym momencie najlepiej bylo jezdzic
    na numery drog. Bo na drogowskazy trudno juz bylo liczyc.
    Ale teraz przybylo autostrad, wezlow ciekawych, dk5 w lewo, dk5 w
    prawo, slimaki, wiadukty, tunele ... w ktora strone ?
    W prawo Lubawka, w lewo ... na razie jeszcze Poznan ..

    J.