  • Data: 2013-07-16 18:44:38
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cavallino" napisał
    grup
    >Bo tam się kończy DK3, a taki system oznakowania obowiązuje w Polsce.

    No przeca pisalem - DK3 sie konczy w Jakuszycach. Czemu podali
    odleglosc do JG a nie do Jakuszyc skoro obowiazuje ?

    Czemu we wroclawiu w jedna strone jest drogowskaz "94 Brzeg" a nie
    Olawa czy Opole,
    a w druga "94 Zielona Góra", mimo ze 94 sie do ZG nawet nie zbliza.

    Po prostu - przyznaj racje - burdel totalny w naszym oznakowaniu
    panuje.
    W Niemczech jakos bez problemu spogladam na mape, zapamietuje wieksze
    miasta, i drogowskazy mnie do nich kolejno prowadza.
    A u nas - skakanie po calym regionie z tym nazwami, nigdy nie wiesz
    czego sie spodziewac.

    >A próbowałeś kiedyś DK12 jechać?
    >Spróbuj, to zobaczysz, że może być pod drodze.

    Duzy narzut, wolalbym chyba na skroty pojechac, albo od razu w
    przeciwna strone do A2 :-)

    >No nie, ta jedna droga jest do JG i Legnicy.

    Ktos, projektujac uklad drog, powinien IMO miec szersze spojrzenie niz
    tylko
    "jedna droga - od, do". Np powinien pomyslec jak przejechac ze
    Szczecina do Krakowa.

    >Żeby dostać się do Wrocławia musisz z niej zjechać, więc oznakowanie
    >na Wrocław musi być tylko na tym jednym skrzyżowaniu, na reszcie
    >może, ale nie musi.

    No ale nie musialo, ale bylo, a teraz jak nie ma, to wprowadza w
    zaklopotanie.
    Burdel :-)

    J.