  • Data: 2013-07-16 12:20:06
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości
    Dnia 2013-07-15 20:11, *J.F* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    >Pomysł przedni :)
    >Mniej więcej taki, jakbym jadąc do Legnicy skręcił w Bielanach na
    >centrum Wrocławia - są tam jakieś znaki? Bardzo wątpię :)

    Sa. Oczywiscie w tej chwili caly ruch jest wyrzucony z miasta, ale jak
    juz skrecisz,
    to pierwsza tablica podaje odleglosc do Wroclawia, Poznania,
    Bydgoszczy, Wroclawia, Warszawy i Budziska
    Nie, nie pomylka, dwa razy Wroclaw wymieniony, 5 km bo przeciez tam
    dwie drogi biegna, DK5 i DK8.
    asfalt ten sam, ale drogi dwie, najblizsze duze miasto na drodze widac
    trzeba wymienic :-)

    A pozniej na stosownych skrzyzowaniach drogowskazy stoja, o ile
    oczywiscie wiesz ze do Legnicy to na Zielona Gore, a do Opola to przez
    Brzeg.
    (lub zapisales sobie ze droga 94).

    Za to jak kierowca pojedzie AOW z polnocy, to sie dowie ze Legnica,
    Opole i Zielona Gora w prawo.
    Zauwazy te "94" czy nie zauwazy ...

    P.S. co za idiotyzm ? Na Ostatnim groszu kaza skrecac w prawo na
    Jelenia, Kudowe, Krakow ?
    https://maps.google.pl/?ll=51.125506,16.978512&spn=0
    .019824,0.052314&t=m&z=15&layer=c&cbll=51.125385,16.
    978403&panoid=dSlohcoI9E2XrlEkaqjurQ&cbp=12,46.87,,0
    ,-2.56

    No, moze nie az taki wielki idiotyzm, ale tam jest pare alternatyw.

    >Przed otwarciem A4 można by się jakiegoś oznakowania spodziewać, ale
    >nie teraz.

    Ale moje wspomnienia ze Slaska obejmuja i czasy sprzed A4. Widze tylko
    ze niewiele sie zmienilo, poza tym ze teraz juz jade autostrada jak
    daleko sie da :-)

    Moze mialem interes w Gliwicach, moze jade z Olesna, dosc ze zjazd na
    Centrum prowadzi w slepa ulice, a skret na Rybnik jest kompletnie
    nieoznakowany :-)

    J.