    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <51d53ecf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr3jdp$731$1@node2.news.atman.pl>
    <1vjnh05d6q904$.ntsrwx9freu4.dlg@40tude.net>
    <kr5ndj$kg5$1@node1.news.atman.pl> <kr5rsj$c6v$1@node2.news.atman.pl>
    <kr5vuk$gg2$1@node2.news.atman.pl> <kr66cn$q4r$1@news.task.gda.pl>
    <51d6a8e4$0$1259$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr6a4a$7tu$1@node1.news.atman.pl>
    <51d6f6fb$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
    <51d6fd68$0$1452$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 6 Jul 2013 15:05:53 +0200

    Dnia Fri, 05 Jul 2013 19:07:44 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-07-05 18:40, J.F pisze:
    > (...)
    >
    > Ostatnimi czasy to lepiej na znaki niż na wskazówki z AM...
    > Widać minister lepszy niż projektanci...

    Zjedz kiedys we Wroclawiu na ulice Lotnicza, posadz zone czy dziecko
    za kierownica, bo Ty mozesz byc nieco skazony, i powiedz zeby jechaly
    w kierunku Drezna. Do Drezna jedzie sie prosto autostrada A4, "przez"
    Legnice i Zgorzelec. Albo do Berlina, tez prosto autostrada.
    Zycze powodzenia.

    A AM cie doprowadzi. I to w miare dobrze.

    > Coś tych błędów dużo...

    No coz, osobiscie nie trafilem, ale po Bieszczadach nie jezdze.

    > Mnie dziwić przestało - AM mnie już zmęczyła.
    > Z moich doświadczeń wynika, że mają takich błędów sporo więcej niż
    > konkurencja...

    Jak wyzej ... aczkolwiek przyznam ze czesto ignoruje jej wskazowki i
    jade tak jak mi sie wydaje ze bedzie lepiej. Ale to co ona proponuje
    nie jest jakies zle. A to co ja wybieram nie zawsze lepsze.

    J.