    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <51d53ecf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr3jdp$731$1@node2.news.atman.pl>
    <1vjnh05d6q904$.ntsrwx9freu4.dlg@40tude.net>
    <kr5ndj$kg5$1@node1.news.atman.pl> <kr5rsj$c6v$1@node2.news.atman.pl>
    <kr5vuk$gg2$1@node2.news.atman.pl> <kr62cb$vpu$1@node1.news.atman.pl>
    <kr6300$jom$1@node2.news.atman.pl> <kr6825$628$1@node1.news.atman.pl>
    <51d6ddb0$0$1253$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 6 Jul 2013 14:41:11 +0200

    Dnia Fri, 05 Jul 2013 16:52:24 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > Chyba jednak nie poprawili - wziąłem do ręki AM i co robię:
    > menu->prowadz do->adres->prowadź do [brak przez].
    > W prawym dolnym rogu są takie strzałki - klik i mamy opcje.

    Android ? Na wince normalnie wzglednie normalnie:
    menu->
    tu owszem jest "prowadz do/Szukaj", moze zmylic za pierwszym razem.

    wybierasz adres/poi/ulubione/historia,
    i po wybraniu jest duze okno: start, via, cel, prowadz do.

    I tu znow - moze zmylic ze "prowadz do" kasuje aktualna trase.
    Ale opcje sa nadal widoczne.

    I na co mozna narzekac - ze po wybraniu "dom" a nie innych opcji
    jest troche inaczej.

    > Ooo jest via. No ale chcemy dodać kolejny punkt, kurcze, jest
    > via, ale usuń. Konia z rzędem temu, kto w trasie będzie
    > to modyfikował - mam gotową trasę i chcę teraz dołożyć
    > punkty pośrednie - masakra. Może z pomocnikiem w postaci
    > kartki by się udało...

    Nie wiem w czym problem - wybierasz, dodajesz jako via, trafia na
    przedostatnia pozycje.
    Teraz Menu->Trasa-> ... i tu przyznaje, "modyfikuj" z sugestywna
    ikonka na pewno zaskoczy zawartoscia.
    Ale pozniej zapamietasz ze wybieramy "informacje" i tam sie prosto
    przestawia kolejnosc.

    A kiedys uzywalem Navigo - ile razy udalo mi sie tam skasowac
    pieczolowicie wprowadzona trase ...

    > No dobra, ja nie przeczę, że są różne wynalazki, ale to nie zmienia
    > faktu, że AM ma fatalny i nieintuicyjny interfejs

    Ma tez duzo funkcji. A to znaczy "skomplikowany" interfejs.
    Ale ja lubie duzo funkcji :-)

    >i dość często ludzi prowadzi w maliny.

    Hm, zaleta tych wszystkich nawigacji jest to, ze generalnie prowadza
    do celu. Jak czlowiek nie wie jak jest dobrze, ani nie oglada logow z
    trasy, to czesto nawet nie wie jak go poprowadzila i sobie chwali :-)

    No chyba ze go poprowadzi przez jezioro, albo przecinka przez las.
    Albo doprowadzila nie do tego Olsztyna co chcial - dlatego wazne miec
    pewne informacje o wybranym celu - wojewodztwo, powiat, odleglosc,
    widok trasy.
    Ale to sie moze kazdej zdarzyc. Im bardziej zagraniczna tym bardziej -
    no chyba ze tak jak Mirek chwali - pokrycie 50%, nie ma drogiego
    Olsztyna, nie ma przecinek, nie ma drog gminnych, a wojewodzkich tylko
    polowe :-)

    J.