    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <51d53ecf$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <kr3jdp$731$1@node2.news.atman.pl>
    <1vjnh05d6q904$.ntsrwx9freu4.dlg@40tude.net>
    <kr5ndj$kg5$1@node1.news.atman.pl> <kr5rsj$c6v$1@node2.news.atman.pl>
    <kr5vuk$gg2$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sat, 6 Jul 2013 13:32:57 +0200

    Dnia Fri, 05 Jul 2013 10:25:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2013-07-05 09:16, Chris pisze:
    > (...)
    > Bardzo intuicyjne - szczególnie jak masz miejscowość, adres, a nie
    > znasz jej lokalizacji na mapie. To co, powiększamy i studiujemy mapę
    > by trafić w miejsce? Super pomysł :) Jako opcję extra to ja rozumiem,
    > ale nie jako podstawę do tej funkcjonalności.

    Ale przeciez przez adres tez mozesz. Najzupelniej normalnie.
    Pytanie czy w innych mozesz zadac punkt z mapy, bo np uwazasz ze ta
    droga lepiej.

    > Ano właśnie. Klikasz, łatwo ustawiasz to co jest potrzebne od ręki
    > bez pamiętania, studiowania i pomocy, jedziesz. Tak, to jest dobrze
    > zrobiony i użyteczny produkt dla ludzi.

    A potem zaczynasz narzekac. Ze ci kaze pojechac znacznie dalej, bo
    trasa jest o minute krotsza. I przez platna autostrade. I wychodzi
    dluzej. Ze nie zdaszasz pasa zmienic, bo za pozno mowi. Albo ze za
    wczesnie i zapominasz. Albo ze za cicho, za glosno, czy ze ustawienie
    glosnosci to na 10-tym poziomie menu.

    > Nie, to nie jest problemem. To wydumany problem - w szczególności jak
    > mowa o samochodzie. Owszem, warto mieć tego świadomość, ale nie
    > jest to problem.

    A jak ktos lubi Mostowice i okolice ? :-P

    > No, ale ludzie
    > są dziwni - jak jednego nawigacja zapytała przy aktywacji LD,
    > że musi się zgodzić na przekazywanie informacji o ruchu od siebie,
    > to zrezygnował z tej funkcjonalności. Na nic były tłumaczenia, że
    > wtedy nie ma też informacji na bieżąco - jego wybór.

    Bo to niejako dwie rozne sprawy. Moge chciec LD, ale nie chciec
    zdradzac dokad jade.
    Trzeba bylo tlumaczyc ze jakby tak wszyscy zablokowali, to skad mialby
    system wiedziec. Ale klienta moze to nie przekonac, moze ceni sobie
    bardziej prywatnosc niz LD.
    Choc tak po prawdzie - dobra realizacja uslugi wymaga chocby czestego
    pytania o te korki, a to juz zdradza wiele informacji o trasie.

    Co mnie nawiasem mowiac w Androidzie wk* - jest tyle roznych praw
    dostepu, ale ustawic nie mozna nic. Zgadzasz sie przy instalacji na
    wszyskto lub nic.

    A androidy ponoc melduja ruch nawet jak klient nie korzysta z
    nawigacji :-)

    J.