  • Data: 2013-07-05 12:42:57
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: "Axel" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur Maśląg" <n...@w...pl> wrote in message
    news:kr6300$jom$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie mam teraz pod ręką, ale z rok temu robiliśmy testy w firmie
    > i jakoś były z tym poważne problemy, a ludzie nawet techniczni :)

    NIe pamietam, może poprawili? Moja nietechniczna żona też sobie daje radę
    ;-)

    > Spróbuj zmienić kolejność punków pośrednich :)

    Bez problemu, tylko trzeba wiedzieć, gdzie ;-P (to, zdaje się, też zostało
    poprawione)

    > LOL - to jest to o czym miedzy innymi pisałem. Człowiek łazi po menu
    > i zastanawia się gdzie może być to czego szuka.

    No niestety... ale używałem kilku programów nawigacyjnych (głównie za
    granicą) i też miałem duże problemy ze znalezieniem funkcji. Szczytowym
    przykładem była nawigacja, której używałem w Meksyku (PolNav), albo jakoś
    tak- do końca nie udało mi się wymyślić, jak zmusić nawigację do punktu,
    który zaznaczałem na mapie. W końcu wyświetlałem współrzedne i przepisywałem
    je (ręcznie) jako cel podróży...

    --
    Axel