    From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Date: Thu, 04 Jul 2013 12:55:31 +0200
    <kr36st$28m$1@node1.news.atman.pl> <kr37nv$r3f$1@node2.news.atman.pl>
    <kr38v8$4cs$1@node1.news.atman.pl> <kr3duq$9le$1@node1.news.atman.pl>
    <kr3eo7$akj$1@node1.news.atman.pl> <kr3fr9$3eo$1@node2.news.atman.pl>
    <kr3i14$ebb$1@node1.news.atman.pl> <kr3imn$6dt$1@node2.news.atman.pl>
    <kr3j5i$fi2$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2013-07-04 12:35, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)
    > Nie nieintuicyjny dla ciebie, inny może pasować więc nie podawaj tego
    > jako wadę.

    Nie, nie dla mnie - on jest zwyczajnie nieintuicyjny i naprawdę
    wymaga od wielu osób sporo pracy by się go nauczyć, później się
    zapomina jak się coś robiło i w końcu człowiek macha ręką, bo
    szkoda mu czasu na grzebanie w dokumentacji, internecie.
    Tak, to jest wada i to dość poważna.

    > Tak samo można pisać że wadą linuxa jest fatalny i nieintuicyjny
    > interfejs .. za to windows to rewelacja pod względem ergonomi ...

    Wadą Linuxa jest to, że nie ma jednego spójnego, sensownego GUI.
    Ma wiele do wyboru, ale każdy jest inny. No, ale można sobie wybrać
    taki, który użytkownikowi pasuje. Windows ma jeden, dość czytelny
    - to zaleta.

    > Windows Millenium też miał wady znaczy że W7/8 jest tak samo do dupy ??

    Sugerujesz, że W7 do SP7 do Windows Millenium? Bo wiesz, AM w wersji
    1.5 to ma tylko poprawione to co w 1.4 źle działo + jakieś drobiazgi.

    > Kiedyś sprawdzałem i co chwilę miałem komunikaty o FR ... bez sensu,
    > wolę pewne i sprawdzone co xx km.

    Sam widzisz ile knotów w tym jest. No, ale można gdzieś to pozmieniać
    - ktoś mi kiedyś tłumaczył :) W drodze do domu zapomniałem i już
    znaleźć mi się tego w AM nie udało.

    http://www.automapa.pl/?PEI=222138&lng=PL&ch=3_3_7

    > Do tej pory sprawdziły się w 95% więc nie wiem skąd masz te dane,

    A skąd np. ponad 1500 FR? Nawet tutaj (na grupie) opisywane były
    te, których nie ma itd.

    > z Y poruszam się dość często i wiem jak działa.

    Ja też wiem i działa średnio (może lepiej w DC) - zresztą nic dziwnego.