    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Date: Wed, 03 Jul 2013 16:37:07 +0200

    W dniu 2013-07-03 15:29, Tomek pisze:
    > chcialbym wymienic NavRoad Hugo 7 na nowszy model
    > posiadajacy automape bez zblokowanych funkcji jak LIVEDRIVE
    >
    > wiem ze moja obecna HUGO nie posiada tej funkcji gdyz urzadzenie nie ma
    > wi-fi ani transferu z komorka
    > miplosync tez musialem instalowac osobno...
    >
    > pomijajac bajery jak tuner dvb-t czy ktos posiada nawigacje w 7 i moglby
    > sie podzielic uwagami
    > dotyczacymi dzialania, funkcjonalnosci, niezawodnosci ?
    >
    > na hugo nie narzekam, pozatym ze bateria to max 1h, brak uslug
    > internetowych i niedostepne
    > funkcje w automapie z w/w powodu

    Szukaj tabletu z androidem 4, z wbudowanym GPSem. Automapa na tym będzie
    działać 3x płynniej niż na starociach z windowsmobile, przy czym nie
    będziesz miał żadnego problemu z uruchomieniem połączenia z internetem
    np via bluetooth z komórki, czy przez wifi pod domem/mcdonaldem. No i
    możesz tak ustawić takiego tableta, by automatycznie startował wraz z
    włączeniem AM, wiec zrobisz z niego po prostu nawigację, tyle że lepszą.
    Jedyne problemy to jasność ekranu (w tanich zabawkach) oraz konieczność
    szukania takiego, co ma wbudowanego GPSa (bo bez sensu dokupywać
    zewnętrzny odbiornik na BT).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173