  • 21. Data: 2011-05-10 10:20:00
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-09 22:33, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    (...)
    > Jeżeli użyjemy słowa "telefon" w jego słownikowym znaczeniu, to nadal
    > można używać urządzeń z pierwszej połowy lat '90 bez szkody dla zdrowia
    > i życia :-)

    Oczywiście - zresztą w sumie w samochodzie powinien być do takiej
    roli sprowadzony.

  • 22. Data: 2011-05-10 10:32:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-10 12:03, Waldek Godel pisze:
    (...)
    > no tak, widzę, że wiesz więcej o "terminal mode" niż jego producenci..
    > ech..

    Nie interesuje mnie co wiedzą na ten temat producenci - system
    znam ze specyfikacji technicznej, opisów i pokazów. Jak ktoś chce
    się bawić w takie gadżeciarskie cuda, to niech się bawi.

  • 23. Data: 2011-05-10 10:42:25
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 May 2011 12:32:31 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie interesuje mnie co wiedzą na ten temat producenci - system
    > znam ze specyfikacji technicznej, opisów i pokazów. Jak ktoś chce
    > się bawić w takie gadżeciarskie cuda, to niech się bawi.

    taaa.. właśnie zabłysnąłeś tą wiedzą powyżej.. aż cycki opadają.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu"- Paweł "robbo" Kamiński

  • 24. Data: 2011-05-10 10:51:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-10 12:42, Waldek Godel pisze:

    > taaa.. właśnie zabłysnąłeś tą wiedzą powyżej.. aż cycki opadają.

    Możesz biegać na czworaka - zawsze jest to jakieś rozwiązanie.

  • 25. Data: 2011-05-10 11:56:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> writes:

    > Nie, wcale nie jest najlepszym rozwiązaniem a już w szczególności
    > idealnym. Nadal pozostaje problem ładowania telefonu
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ty w ogóle wiesz, o czym piszesz?

    MJ

  • 26. Data: 2011-05-10 12:08:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał
    > Oczywiście - zresztą w sumie w samochodzie powinien być do takiej
    > roli sprowadzony.

    Nie bardzo - samochod powinien miec lacznosc, chocby po to zeby
    wyszukac aktualne korki i utrudnienia w ruchu. W przyszlosci bedzie
    sam wzywal policje w razie wypadku.
    A powszechnosc uzywania telefonu otwiera nowe mozliwosci - np
    zabezpieczenie przed kradzieza, auto nie ruszy jesli nie wyczuje
    uprawnionej komorki w poblizu.

    J.

  • 27. Data: 2011-05-10 12:29:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Ty w ogóle wiesz, o czym piszesz?

    Oczywiście, ze wiem.
    Np.
    http://www.nokia.com/NOKIA_COM_1/Microsites/terminal
    mode/pdf/terminal_mode.pdf

    Oczywiście nie zauważyłeś:
    <cite>
    brak kompatybilności. To już przerabialiśmy przy
    zestawach dedykowanych dla konkretnych modeli telefonów
    </cite>

    Ciężko włożyć telefon do dziury, która do niego nie pasuje,
    a do tego nie jest to wymagane.

  • 28. Data: 2011-05-10 15:13:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-10 14:08, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał
    >
    > Nie bardzo - samochod powinien miec lacznosc, chocby po to zeby wyszukac
    > aktualne korki i utrudnienia w ruchu.

    Tak, masz racją - samochód ma mieć łączność, czyli w tym przypadku
    nawigacja i to niezależnie kto do niego wsiądzie. Nie telefon.

    > W przyszlosci bedzie sam wzywal policje w razie wypadku.

    Jw. - to nadal cecha samochodu, a nie telefonu.

    > A powszechnosc uzywania telefonu otwiera nowe mozliwosci - np
    > zabezpieczenie przed kradzieza, auto nie ruszy jesli nie wyczuje
    > uprawnionej komorki w poblizu.

    Kiepskie zabezpieczenie - jakoś immobilizer średnio pomógł,
    systemy GPS/GPRS od lat są stosowane z różną skutecznością.
    Nie mówiąc już o tym, że oprócz kluczyków mogą też poprosić
    o telefon, który czystym przypadkiem znajdował się właśnie
    w samochodzie. Swoją drogą, próba takiej 'centralizacji'
    usług prowadzi do dużo większego prawdopodobieństwa pozostania
    gołym i wesołym przy pierwszej lepszej awarii telefonu, karty
    czy systemu. Spadnie Ci telefon ze schodów (czy go zwyczajnie
    utopisz) i nici z jazdy. Zapomnisz pin, albo SIM się rozjedzie
    - lipa, możemy sobie piechotką wracać. Wspaniała perspektywa.

  • 29. Data: 2011-05-10 15:36:20
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 10 05 2011 12:20, Artur Maśląg pisze:

    > Oczywiście - zresztą w sumie w samochodzie powinien być do takiej
    > roli sprowadzony.

    GPS zniknąłeś.

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 30. Data: 2011-05-10 16:30:27
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 May 2011 14:29:33 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > </cite>
    >
    > Ciężko włożyć telefon do dziury, która do niego nie pasuje,

    Widać logika to za ciężka dziedzina.
    Skoro nie ma dedykowanego rozwiązania połączenia, to znaczy, że może byc
    JAKIEKOLWIEK. Prosty zasilacz samochodowy za 10 zł. Zwłaszcza, że
    równocześnie nie ma wyznaczonego miejsca na telefon, co znaczy, że może być
    GDZIEKOLWIEK.
    Albo w schowku albo na tylnej półce (co przy okazji polepsza odbiór GPS i
    GSM/UMTS, więc i załatwia problem anteny o której byłeś uprzejmy
    wspomnieć).
    Bo skoro telefon jest obsługiwany zdalnie, nie musi być pod ręką. Proste
    prawda? Kilka prostych myśli. Wybacz, że oczekuję tak skomplukowanych
    rzeczy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"