  • 11. Data: 2011-05-09 18:30:53
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-05-09 10:01, fReLuZ pisze:
    > Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru, tak aby w samochodzie,
    > ktory ma wbudowany telefon byla ta zdublowana karta?
    >

    > Czy w modelu pre-paid cos takiego jest dostepne?
    Plus też ma tandem w ofercie, ale chyba tylko dla firm.

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 12. Data: 2011-05-09 19:36:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-09 19:52, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Samochód to jedna bajka, chociaż z drugiej strony prawidłowa instalacja
    > z dobrą anteną sprawia cuda. Ile to razy, jadąc gierkówką mam zerwane
    > połączenie...

    Ja bym napisał tak, że zasadniczo taki zintegrowany 'telefon'
    samochodowy będzie zawsze lepszy niż telefon w kieszeni spięty
    po BT. Tyle, że pojawia się zawsze kolejny problem - cena, starzenie
    się związane z wprowadzaniem nowych rozwiązań technicznych/możliwości
    itd. To podobnie jak z nawigacją.

  • 13. Data: 2011-05-09 19:38:30
    Od: "tck" <t...@t...WytniJ.net.pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru, tak aby w samochodzie, ktory
    > ma wbudowany telefon byla ta zdublowana karta?
    >

    > Czy w modelu pre-paid cos takiego jest dostepne?

    jak staaara (wydana oidp do 2002) karta mozna klona zrobic

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2011-05-09 20:14:46
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 09 May 2011 21:36:14 +0200, Artur Maśląg wrote:
> [...]
    >po BT. Tyle, że pojawia się zawsze kolejny problem - cena, starzenie
    >się związane z wprowadzaniem nowych rozwiązań technicznych/możliwości

    I bedzie mial inna ksiazke telefoniczna, inny system i inne funkcje i
    uniemozliwi normalnemu telefonu emaile sprawdzac co 15 minut.
    I nawet jesli MMSy odbiera bez problemu, to pewnie nie ma kamery zeby
    cos wyslac. O wlasnie - wideorozmowy tez nie umozliwia :-)

    J.

  • 15. Data: 2011-05-09 20:25:56
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-05-09 16:16, BaX pisze:

> [...]
    gi_do_telefonu/polaczenia/tandem

    > I to w/g mnie kompletnie pozbawia sensu takie rozwiązanie
    >
    > a.. Aby aparat z kartą EraTandem mógł przyjmować rozmowy telefoniczne,
    > należy zawsze po włączeniu i wpisaniu kodu PIN uaktywnić go poprzez
    > wybranie numeru 9600.
    > a.. Włączony powinien być tylko ten aparat, z którego się aktualnie
    > korzysta.
    >
    > Dzięki bardzo za to żebym wsiadając/wysiadając musiał pamiętać o kodach
    > i włączaniu/wyłączaniu telefonów.

    W samochodzie sam sie wylacza przy wyjsciu a po wejsciu (zapaleniu)
    nawet sam moze wyslac ten kod...

  • 16. Data: 2011-05-09 20:33:33
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-05-09 21:36, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > po BT. Tyle, że pojawia się zawsze kolejny problem - cena, starzenie
    > się związane z wprowadzaniem nowych rozwiązań technicznych/możliwości

    Jeżeli użyjemy słowa "telefon" w jego słownikowym znaczeniu, to nadal
    można używać urządzeń z pierwszej połowy lat '90 bez szkody dla zdrowia
    i życia :-)

  • 17. Data: 2011-05-09 20:38:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 09 May 2011 21:36:14 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]
    > po BT. Tyle, że pojawia się zawsze kolejny problem - cena, starzenie
    > się związane z wprowadzaniem nowych rozwiązań technicznych/możliwości

    Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest coś w stylu Nokiowego Terminal Mode.
    Najlepszym i idealnym - telefon spokojnie ładuje się w podłokietniku czy
    schowku, a na ekranie masz wszystkie funkcje, łącznie z nawigacją i
    cokolwiek tam masz w telefonie. Szkoda, że sama Nokia tak marnie to
    reklamuje, może to pomogłoby im nie zginąć z rynku.
    I szkoda, że inni producenci tak niechętnie sięgają po takie rozwiązania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 18. Data: 2011-05-09 22:10:16
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2011-05-09 22:33, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    /.../
    > Jeżeli użyjemy słowa "telefon" w jego słownikowym znaczeniu, to nadal
    > można używać urządzeń z pierwszej połowy lat '90 bez szkody dla zdrowia
    > i życia :-)

    Aby na pewno? Współczesne SIMy pójdą w slotach 5V?

    ALex

  • 19. Data: 2011-05-10 09:58:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-09 22:38, Waldek Godel pisze:

    > Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest coś w stylu Nokiowego Terminal Mode.
    > Najlepszym i idealnym - telefon spokojnie ładuje się w podłokietniku czy

    Nie, wcale nie jest najlepszym rozwiązaniem a już w szczególności
    idealnym. Nadal pozostaje problem ładowania telefonu oraz anteny
    zewnętrznej - brak kompatybilności. To już przerabialiśmy przy
    zestawach dedykowanych dla konkretnych modeli telefonów, tyle że
    wtedy postęp techniczny nie posuwał się tak dużymi krokami.

> [...]
    > reklamuje, może to pomogłoby im nie zginąć z rynku.
    > I szkoda, że inni producenci tak niechętnie sięgają po takie rozwiązania.

    Rozwiązanie nie jest innowacyjne i do tego tak naprawdę średnio
    użyteczne - szczególnie jak samochód bywa użytkowany przez różne
    osoby. W samochodzie potrzebny jest telefon oraz nawigacja, która
    jest niezależna od telefonu. Oczywiście rozumiem pomysły w stylu
    integrowania wszystkiego i np. odtwarzania muzyki z telefonu przez
    zestaw car-audio, ale to wszystko margines zastosowań. Może jeszcze
    miale czytać w takcie jazdy, bądź oglądać coś z youtuba?
    Już widzę w porannym korku, jak 'blondynki' z wypiekami na twarzy
    czytają jakieś rewelacje w stylu 'nocoty', gadają z 'koleżankami'
    i wysyłają sobie zdjęcia ...

  • 20. Data: 2011-05-10 10:03:07
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 10 May 2011 11:58:47 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

> [...]

    > zestaw car-audio, ale to wszystko margines zastosowań. Może jeszcze
    > miale czytać w takcie jazdy, bądź oglądać coś z youtuba?

    no tak, widzę, że wiesz więcej o "terminal mode" niż jego producenci..
    ech..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Przeczytac pare ksiazek i nie trzeba byc trolem..." - Paweł "robbo"