    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 18:20:53 +0200
    <mq9n42$a1m$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mq9ok0$kps$1@node2.news.atman.pl>

    On 2015-08-10 10:50, Shrek wrote:

    > Ale wszystko wskazuje na to, że nic się nie "pojawiło", więc analogia
    > słaba. TIRman przysnął i nie zaważył, czym spowodował zagrożenie i w
    > efekcie wypadek.

    A to ten co powoduje zagrozenie jest winny? Winny jest ten co nie
    dotrzymujac swoich swietych obowiazkow spowoduje wypadek/kolizje. Reszta
    to zwykla proba rozmydlania sprawy.

    Przepisy zawsze takie byly (a teraz jacys idioci probuja to pozmieniac
    za wszelka cene), ze kazdy ma pilnowac swojego nosa. I jak bedzie
    pilnowal swojego nosa dobrze to ze swojej winy nie spowoduje wypadku.

    Jest pare zasad - np. jedz tak aby moc sie zatrzymac w zasiegu swojej
    widocznosci. Taka prosta zasada a niektorzy do dzis nie potrafia jej pojac.

    Ja za to nie moge pojac czego oni w tym nie moga pojac?

    --
    mk4