  • Data: 2016-08-17 10:59:54
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:z23zmw5gqu8t$.1owa8yq06g3ti$.dlg@40tude.net...

    > No wlasnie - tego nie wiem ile.

    ZTCW, całkiem sporo. Niby jakiś drobny procent. ale OIMW, gdyby ta kasa
    została w kraju, to z pewnością niejedną ulicę by się wyremontowało na
    tip-top.

    > No ale caly cywilizowany swiat tak to zalatwia. Przetarg, otwarty,
    > wygrywa lepsza oferta, a potem zarabia na uslugach.
    > I nawet nie bardzo jest co krytykowac w kryteriach oceny.

    Wiadomo. Ale, co na stole, co pod stołem...?

    > Ale pozostanmy przy rozliczeniu FT - wiadomo za ile akcje kupila,
    > wiadomo ile dywidendy dostala, nie wiadomo ile po cichu przepchnela -
    > za znaczek, za doradzctwo, byc moze za sprzet,

    Za sam znaczek, a teraz Oranżadzie podobnie, za logo.

    > Art-B to raczej bez udzialu rzadu - prywatna inicjatywa.

    Wiadomo, ale skutki były powszechne.

    Kiedyś, na mojej centrali, pokusiłem się o policzenie, ile by zarabiała
    załoga całego zakładu pracy, także osoby z innych działów, ze sprzątaczkami,
    portierami i herbaciarkami, etc., gdyby z 1% zysków mojej centrali, płacić
    im pensje. Za jedną wszyscy by spokojnie rok pożyli, mogąc jeździć na dobre
    czasy za granicę, itd. Powiem tak, ja chętnie Państwu Polskiemu oddałbym 50%
    całych moich takich przychodów i to bez jakichkolwiek odliczeń na moją
    korzyść, tyle tego było. Jeden procent. A co z pozostałymi 99? To ja nawet
    nie wiem, niech dadzą ten jeden, oraz jako bonus, święty spokój, bym mógł na
    to zarabiać, bo ja nie chcę darmo.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski