  • Data: 2016-08-18 17:33:19
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Ano nie wszyscy jednacy!

    Chciałem dołożyć trochę optymizmu.

    > Ja nie generalizowałem, stwierdziłem że jest jakaś grupa która się
    > zachowuje w taki a nie inny sposób.

    Też nie twierdzę, że wszyscy znormalnieli, jednak da się zauważyć trend
    pozytywny. I to właśnie cieszy. Sposób postrzegania samochodu, kiedyś
    wzorowany na niemieckim, bliższy jest teraz francuskiemu. Dom nie musi
    już mieć koniecznie wokół trawki pozbawionej znienawidzonych roślin
    dwuliścienneych. A jak już ta zielenina porasta gumno, to mieszkańcy
    nie traktują zasiewu jak białej izby. Te zmiany też cieszą (jasne, że
    nie wszystkich).

    > O przecenionej marchewce mowa!

    To znowu jakaś metafora? Ja bardzo często kupuję w Kauflandzie przecenioną
    marchewkę. Z racji tego, że jak pojawiam się tam o zwykłej dla mnie porze,
    na przykład o 21:30, pół godziny przed zamknięciem, to często innej już
    nie mają. Nie będę się przecież kłócił, by mi sprzedali po wyższej cenie,
    skoro wszystkie warzywa sprzedają taniej.

    > No ja akurat w Biedronce jakies tam zakupy robię!

    Robię często, nie tylko "jakieś". Mam cztery w okolicy. I cieszę się, że
    mam w sąsidztwie takie niewielkie i wygodne sklepy, a nie cztery potężne
    hale Makro czy podobne.

    > Kauflandu akurat nie lubię (z różnych powodów), generalnie nie lubię
    > "wielkopowierzchniowych" sklepów w stylu Białej Podlaskiej bo dwie
    > nienajszersze baby podlaskie za ...ja sie nie miną w przejściu miedzy
    > regałami...

    Wina mają w dużym wyborze. Ten koło mnie nie jest aż tak wielki, da
    się wytrzymać. Wielkie, to mam Tesco -- tam się człowiek nachodzi, jak
    w pielgrzymce do Częstochowy. Ale jest całodobowy, więc czasem nie mam
    wyboru.

    Jarek

    --
    V neděli zajdeme na veliku turu
    Po červene značce z Kauflandu do Carrefouru