  • Data: 2016-08-17 12:52:42
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Mogę ze smutkiem potwierdzić powyższą obserwację,
    > tak BTW to oprócz kupowania w Makro ludzi tych dotknął syndrom
    > budowania zbyt duzych domów i kupowania zbyt drogich samochodów,

    Nie chcę, by to wyglądało jak próba zajmowania wyżej położonej grzędy,
    ale mam inne spostrzeżenia. Gdybym zrobił badania na lokalnej próbce
    społeczności, to by się okazało, że bieganie z jakąś kartą do Macro
    jest synomimem megaobciachu. Domy budują wielkością takiej, jak im
    potrzeba, takież mają samochody. Samochody używane, i to -- o zgrozo
    -- niekoniecznie od nowości przez nich samych. Mam tu na myśli również
    osoby w górnym centylu dochodów. Nie wiem, czy to z wiekiem (czasem)
    ludzie mądrzeją, czy w Warszawie jest inaczej niż dajmy na to na Podlasiu.

    > potem wszyscy (całymi rodzinami) wpieprzają (przez 10 lat) nadgniłą
    > marchewkę z Kauflandu - budżety jakoś muszą się równoważyć ;-)

    Dodam jeszcze, że przeważnie nie widzą niczego złego w robieniu zakupów
    w Kauflandzie czy Biedronce.

    Jarek

    --
    Bieda u nas panie -- jeździmy samochodami bez dachu, musimy jeść
    spleśniały ser i popijać starym winem.