  • Data: 2016-08-17 14:44:06
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Aug 2016 10:59:54 +0200, HF5BS napisał(a):

    > ZTCW, całkiem sporo. Niby jakiś drobny procent. ale OIMW, gdyby ta kasa

    Ogolnie dosc sporo, ale czy to sie szybko nie urwalo ?
    Czy do tej pory placi, tylko za inny znaczek ?

    Tam gdzies jeszcze inni akcjonariusze sa, w zasadzie moga protestowac.

    > została w kraju, to z pewnością niejedną ulicę by się wyremontowało na
    > tip-top.

    Ale dlaczego mialaby na ulice trafic ?
    Zostalaby wydana na centrale, routery, telewizory, samochody, a do
    budzetu ze 20%.

    Glowy nie dam - od znaczka budzet nie mial 22% ?
    Nawet jesli zwolniony z VAT importowego, to przeciez nie balansowal
    VATu od sprzedazy i tak czy inaczej trafial do urzedu.

    > Wiadomo. Ale, co na stole, co pod stołem...?

    Trudno powiedziec. Zasady przetargu byly jawne, mozesz sprawdzic.
    Na oko nic zlego tam nie ma, ale moze prezes cos tam wzial za takie a
    nie inne. A wygrac mogl i tak kto inny niz dajacy - i co wtedy,
    uniewaznic ?

    Patrz lepiej na pierwszy przetarg Play. Prezes nie wie, czy nalozy
    obowiazek roamingu, czy nie nalozy, a to kluczowa informacja dla
    przetargu. Nie chcieli dac ... czy odwrotnie - dali podwojnie - zeby
    nalozyl, ale tego wczesniej nie powiedzial.

    Strezynska jakos nie chce ujawnic oswiadczenia majatkowego, choc je
    oczywiscie zlozyla. Ale kto ma sprawdzic - CBA pod nowym-starym
    wodzem?

    A pardon - ujawnila. 880 tys plus dom, plus inne ... no ciekawe, co w
    tym wstydliwego. Moze by rzucic okiem na poprzednie i zainteresowac
    sie posadami :-)

    > Za sam znaczek, a teraz Oranżadzie podobnie, za logo.

    Mysle ze to nie jedyne platnosci.
    Ale sporo moze byc uzasadnione.

    > Wiadomo, ale skutki były powszechne.

    Czy takie powszechne - suma duza ale rozlozona na wiele.
    Przy okazji tez sporo osob tam pracowalo i zarabialo - niekoniecznie
    zasadnie :-)

    > Kiedyś, na mojej centrali, pokusiłem się o policzenie, ile by zarabiała
    > załoga całego zakładu pracy, także osoby z innych działów, ze sprzątaczkami,
    > portierami i herbaciarkami, etc., gdyby z 1% zysków mojej centrali, płacić
    > im pensje.

    Ale to byla tranzytowa miedzymiastowa ?
    Czy w zyski wliczone koszta linii ?

    Bo tak od drugiej strony - mowilo sie, ze nowoczesna centrala kosztuje
    rzedu $1000 za port. Nie chce mi sie kursow sprawdzac, ale dzis to
    byloby powiedzmy 3000 zl, 60 abonamentow po 50 zl, 5 lat splacania
    samej centrali. A gdzie odsetki, place, budynki.

    A urzadzenia dostepowe do neostrady czy SDI ile kosztowaly, wie ktos ?

    Przy okazji WLR niby wyszlo, ze koszta TP stanowia ok 50% wplywow, ale
    nie wiem czy tu zafalszowania nie ma. Ze np zarabia stara
    infrastruktura, a w koszta nie wchodzi, bo juz zamortyzowana.

    J.