  • Data: 2016-08-19 12:25:52
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Włodzimierz Wojtiuk napisał:

    > Nie metafora, ale jak "bznesmen" specjalnie poluje na przecenioną...

    To wszystko nie takie proste. Istotnym elementem roboty biznesmena jest
    szukanie taniochy. Do znaczącej pozycji nie dochodzi się przypalając
    cygara banknotami studolarowymi, tak jak to imperialistycznych biznesmenów
    przedstawiała propaganda PRL. To żmudna praca polegająca na tym, by robić
    wszystko choć trochę lepiej i taniej od innych. Nic dziwnego więc, że się
    te odruchy przenoszą na życie prywatne. No ale my tu teraz o tych, co to
    dla niech największym marzeniem są te cygara i studolarówki. To co innego.

    --
    Jarek