  • Data: 2016-08-16 16:30:07
    Temat: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:17nq0bsernmr5.xmesbrvkt4dr.dlg@40tude.net...

    > Prawde mowiac ... bronie, a strasznie dawno tam nie bylem.
    > Za daleko :-)
    > Ale u mnie byly bramki i czytniki na wejsciu, bez karty nie wejdziesz.

    Zgadza się: "były".
    Nie wiem kiedy zniknęły. Te 2..3 lata temu czytnik jeszcze chyba był, ale
    bramka chyba była już na stałe otwarta. A teraz to już ani czytnika ani
    bramki.
    Ale to może specyfika Makra w Gdańsku. Jest usytuowane w drugą stronę od
    miasta niż wszystkie inne Auchany, Ikee, Obi, Castoramy, Decathlony itp.
    Było przy wylotówce na Warszawę, ale od kilku lat wyjeżdża się inaczej.
    P.G.