  • 41. Data: 2010-12-09 13:18:01
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > TO nie moje słowa.

    > TO nie moje słowa.

    Byc moze nadinterpretuje - ale czytając te słowa

    " Więc jest nas trzech. Reszta nie potrafi jeździć i musi się wspomagać
    absem"

    troche sie pogubilem :)

    Wiec kto nie potrafi jezdzic?

    > A jak Ty postrzegasz jeżdżenie RWD/AWD ?

    Ja jestem genialnym kierowca i radze sobie w sniegu tak samo dobrze
    zarówno w RWD i jak i w FWD :D
    A Ty porafisz jezdzic FWD w ciezkich warunkach? ;)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 42. Data: 2010-12-09 13:39:03
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    A skąd jesteś? Ja z chęcią bym się przekonał. Z czystej ciekawości. Bo

    > Gdańsk. Kiedyś spotykaliśmy się na pasie startowym na zaspie, po 20 aut
    > robiliśmy oesy na czas. Może by tak powtórzyć rozrywkę?

    Chlopcze - idź ochłoń. Palnąłeś głupstwo z tym zatrzymaniem się na 3
    metrach.
    Teraz robisz z siebie jeszcze większego głupka próbując z tego wybrnać.
    Tak jak ktoś napisał - skala Ci się skończyła i trudno teraz przyznać
    się do błędu. No taki typ człowieka.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 43. Data: 2010-12-09 13:47:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Zapraszam na testy na pas startowy na zaspę. :) Zrobimy linię hamowania i
    > sprawdzimy z metrówką na ilu metrach i z jakiej prędkości można się
    > zatrzymać bez absów i z absami (Twoim samochodem). Co Ty na to?

    Mam lepszy test, NCAP zatrzymuje samochody z 64km/h na 30 centymetrach!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 44. Data: 2010-12-09 13:48:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:39, news-gazeta pisze:
> [...]
    > Teraz robisz z siebie jeszcze większego głupka próbując z tego wybrnać.
    > Tak jak ktoś napisał - skala Ci się skończyła i trudno teraz przyznać

    Masz jakiś problem? Teoretyku. Zaproponowałem spocik, żeby sprawdzić w
    rzeczywistości jak to jest z tym hamowaniem z ABS i bez ABS i żeby podać
    wyniki testów na pms. Nikt nie chce podjąć się próby hamowania z absem,
    ale każdy z chęcią udziela się w wątku... No cóż.

  • 45. Data: 2010-12-09 13:48:44
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Ok, z praktyki: Jak się bawię autem rozpędzając się do około 40 km/h i
    > "whamuję" się dobrze w śnieg, to zatrzymuję się ładnie na kilku metrach,
    > tak jakbym hamował na piachu. Nie wychodzę z auta i nie mierze linijką na
    > ilu metrach się zatrzymuję, bo nawet nie wiem ile mam na liczniku przy
    > takim teście.

    A wtedy mierzyles linijka, ze 3 metry wyszly?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 46. Data: 2010-12-09 13:49:18
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:47, kamil pisze:

    > Mam lepszy test, NCAP zatrzymuje samochody z 64km/h na 30 centymetrach!

    Udowodnij ;)
    Jak nie udowodnisz, będziesz ostatnim frajerem na pmsie.

  • 47. Data: 2010-12-09 13:50:15
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:48, kamil pisze:

    > A wtedy mierzyles linijka, ze 3 metry wyszly?

    Czy Ty kurwa tfu potrafisz czytać ze zrozumieniem?

  • 48. Data: 2010-12-09 13:56:21
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:18, Arek M pisze:

    > Byc moze nadinterpretuje - ale czytając te słowa
    >
    > " Więc jest nas trzech. Reszta nie potrafi jeździć i musi się wspomagać
    > absem"
    >
    > troche sie pogubilem :)

    No cóż. Nie moja wina, ze większość teoretyków z pmsu twierdzi że z
    ABSem hamuje im się lepiej, szybciej, krócej.

    > Wiec kto nie potrafi jezdzic?

    Nie mnie oceniać. Możemy zrobić test, oes na Zaspie na czas. Tak jak
    kilka lat temu. Pewnie nie będę miał szans, bo mam napęd na tył i jest
    śnieg ale spróbować własnych sił mogę.

    > Ja jestem genialnym kierowca i radze sobie w sniegu tak samo dobrze
    > zarówno w RWD i jak i w FWD :D
    > A Ty porafisz jezdzic FWD w ciezkich warunkach? ;)

    Hmm.. Potrafię, bo widziałem jak to robią w telewizji! ;P ;)

  • 49. Data: 2010-12-09 13:56:30
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Na 3 metrach to można się zatrzymać nawet z 40 km/h, jeśli
    > mamy tylko sam śnieg.

    Na upartego można i na półmetrowym odcinku. Warunek jest
    jeden: musisz przyjebać w wielką zaspę ;-). Mam wrażenie że
    nigdy nie jechałeś, a już na pewno nie hamowałeś z 40 km/h.
    Ale mało które hulajnogi tyle wyciągają, więc Cię rozumiem
    ;-)

    > Wiedziałem, że zaczną się odzywać sami TEORETYCY.

    Wielki praktyk się odezwał ;-). Na szczęście takich
    "praktyków" czasami weryfikuje natura w postaci przydrożnego
    drzewa lub rowu...

    > Zrób sobie test niedowiarku, odłącz abs, rozpędź się i
    > zahamuj. Potem podłącz abs i zahamuj ponownie z tej samej
    > prędkości, ale się zdziwisz...

    Ale ja nie kwestionuje faktu, że z ABS droga hamowania może
    się wydłużyć :-). Śmieję z Twoich "3 metrów" :-)

  • 50. Data: 2010-12-09 13:57:17
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 13:56, Robert_J pisze:

> [...]
    > weryfikuje natura w postaci przydrożnego drzewa lub rowu...

    > Ale ja nie kwestionuje faktu, że z ABS droga hamowania może się wydłużyć

    Pośmiej się ze swoich 3 centymetrów :D