  • 51. Data: 2010-12-09 14:00:03
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:idqjmh$nec$1@news.onet.pl...

    > Ale ja nie kwestionuje faktu, że z ABS droga hamowania może się wydłużyć
    > :-).

    On pisał, że musi, a nie że może.
    To że może, to wie każdy
    Ale że musi - to już tylko co wierniejsi woźnice z BMW.

    > Śmieję z Twoich "3 metrów" :-)

    On pewnie sobie wyobraża, że te 3 metry, to tak ze 3 długości jego
    bijemdablju.

  • 52. Data: 2010-12-09 14:01:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Filip KK" <n...@n...pl> wrote in message

    > Udowodnij ;)
    > Jak nie udowodnisz, będziesz ostatnim frajerem na pmsie.

    A dostane plakietke i uscisk dloni wielkiego Filipa Kaka?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-12-09 14:01:49
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Napisałem, że można się zatrzymać na 3 metrach.

    Można i na 10 centymetrach, warunek podałem wyżej ;-).

    > Oczywiście pi razy oko, nie popadajmy w paranoję,

    Między 3 a jakieś kilkanaście metrów faktycznie
    niezauważalna różnica ;-))). Może czas to oko zacząć leczyć?

    > nie podałem przy jakiej temperaturze ani też na jakim
    > podłożu. Nasyp 30 cm śniegu, wyłącz abs i zobaczysz jak
    > zahamujesz...

    Na pewno na 3 metrach ;-))).

  • 54. Data: 2010-12-09 14:02:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Czy Ty kurwa tfu potrafisz czytać ze zrozumieniem?

    Pomozesz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 55. Data: 2010-12-09 14:02:27
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-09 12:35, Filip KK pisze:

    > Gdańsk. Kiedyś spotykaliśmy się na pasie startowym na zaspie, po 20 aut
    > robiliśmy oesy na czas. Może by tak powtórzyć rozrywkę?

    Co mają wspólnego oeasy z drogą hamowania? Czyżbyś próbował się
    wykręcać. Mowa o prostym teście.

    A.

  • 56. Data: 2010-12-09 14:02:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > Na upartego można i na półmetrowym odcinku. Warunek jest jeden: musisz
    > przyjebać w wielką zaspę ;-). Mam wrażenie że nigdy nie jechałeś, a już na
    > pewno nie hamowałeś z 40 km/h. Ale mało które hulajnogi tyle wyciągają,
    > więc Cię rozumiem ;-)

    > Wielki praktyk się odezwał ;-). Na szczęście takich "praktyków" czasami
    > weryfikuje natura w postaci przydrożnego drzewa lub rowu...

    Chyba na rowerze, szkoly pewnie znowu pozamykane i Filip nudzi sie w domu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 57. Data: 2010-12-09 14:03:09
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:02, Arek (G) pisze:

    > Co mają wspólnego oeasy z drogą hamowania? Czyżbyś próbował się
    > wykręcać. Mowa o prostym teście.

    A to, że w naszym oesie na mecie trzeba było się zatrzymać między 4
    słupkami. Nie było łatwo, uwierz mi na słowo. :)

  • 58. Data: 2010-12-09 14:04:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:00, Cavallino pisze:

    > On pewnie sobie wyobraża, że te 3 metry, to tak ze 3 długości jego
    > bijemdablju.

    Jego biemdablju ma prawie 5 metrów. Ciołek! :)

  • 59. Data: 2010-12-09 14:05:41
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 14:02, kamil pisze:
    > "Robert_J" <d...@o...pl> wrote in message

    > Chyba na rowerze, szkoly pewnie znowu pozamykane i Filip nudzi sie w domu.

    Kurcze, do szkoły nie mam jak pojechać na rowerze, bo muszę czytać
    wypociny największego frajera pmsu :)

  • 60. Data: 2010-12-09 14:06:50
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > A na ilu metrach? Ile km/h trzeba według Ciebie jechać,
    > żeby droga hamowania wyniosła 3 metry?

    Jaki masz problem w przybliżonym policzeniu sobie tego?
    Wychodząc z założenia, że dla przeciętnego auta na suchym
    asfalcie droga hamowania 100/0 km/h to ok. 40 metrów...
    Licząc czysto teoretycznie z 40 km/h będzie to jakieś 7
    metrów. I chcesz wykazać że na śniegu ta droga skróci się
    ponad dwa razy? Ciekawa teoria ;-)))