eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKto odłączył ABS i inne cyferki?Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    ews2.glorb.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp
    .giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 11 Dec 2010 02:20:11 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    References: <idpdht$aj2$2@news.net.icm.edu.pl>
    <4d014b2a$0$22796$65785112@news.neostrada.pl> <idsjgg$3s6$1@news.onet.pl>
    <s...@c...net> <idsofk$96d$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@c...net>
    <4d02b82d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <4d02d1cc$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.162.33
    X-Trace: 1292030412 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27044 83.25.162.33:26582
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333884
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-11 01:09, Robert Rędziak pisze:
    > On Sat, 11 Dec 2010 00:30:52 +0100, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >> Jak się chce żeby było dobrze, to montuje się regulowany z kabiny
    >> korektor siły hamowania i wtedy jest to zrobione dobrze, a nie jakaś
    >> rzeźba z klockami.
    >
    > Jak się chce, żeby było dobrze, to montuje się podwójną pompę z
    > regulacją na orczyku. Tylko. [1] Regulator ogranicza tylko
    > maksymalne ciśnienie, ale poniżej tej granicy nie zmienia
    > balansu przód-tył.

    Tu są takie charakterystyki:
    http://www.tiltonracing.com/pdfs/98-1261_Prop_valves
    .pdf

    Gdzieś widziałem trochę bardziej gładkie, ale nie potrafię teraz odszukać.

    > [1] -- a że oznacza to wymianę całej pedaliery, pozbycie się
    > serwa i zmianę samych hamulców na większe to już inna bajka.

    W sporcie jeszcze dojdzie zgodność z homologacją.
    Coś takiego przejdzie tylko w A grupie jeżeli homologacja samochodu
    pozwala, a nie wiem gdzie tak można, ale chyba nawet WRC latały na
    korektorach tyłu (ale nie jestem pewny).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: