-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
ews2.glorb.com!border3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp
.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
Date: Sat, 11 Dec 2010 02:20:11 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
References: <idpdht$aj2$2@news.net.icm.edu.pl>
<4d014b2a$0$22796$65785112@news.neostrada.pl> <idsjgg$3s6$1@news.onet.pl>
<s...@c...net> <idsofk$96d$1@inews.gazeta.pl>
<s...@c...net>
<4d02b82d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@d...wkurw.org>
In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 26
Message-ID: <4d02d1cc$0$27044$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.162.33
X-Trace: 1292030412 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27044 83.25.162.33:26582
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333884
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-11 01:09, Robert Rędziak pisze:
> On Sat, 11 Dec 2010 00:30:52 +0100, Tomasz Pyra
> <h...@s...spam.spam> wrote:
>
>> Jak się chce żeby było dobrze, to montuje się regulowany z kabiny
>> korektor siły hamowania i wtedy jest to zrobione dobrze, a nie jakaś
>> rzeźba z klockami.
>
> Jak się chce, żeby było dobrze, to montuje się podwójną pompę z
> regulacją na orczyku. Tylko. [1] Regulator ogranicza tylko
> maksymalne ciśnienie, ale poniżej tej granicy nie zmienia
> balansu przód-tył.
Tu są takie charakterystyki:
http://www.tiltonracing.com/pdfs/98-1261_Prop_valves
.pdf
Gdzieś widziałem trochę bardziej gładkie, ale nie potrafię teraz odszukać.
> [1] -- a że oznacza to wymianę całej pedaliery, pozbycie się
> serwa i zmianę samych hamulców na większe to już inna bajka.
W sporcie jeszcze dojdzie zgodność z homologacją.
Coś takiego przejdzie tylko w A grupie jeżeli homologacja samochodu
pozwala, a nie wiem gdzie tak można, ale chyba nawet WRC latały na
korektorach tyłu (ale nie jestem pewny).
Następne wpisy z tego wątku
- 11.12.10 11:42 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 11.12.10 11:48 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 11.12.10 12:38 Robert Rędziak
- 11.12.10 19:55 ToMasz
- 11.12.10 20:02 DoQ
- 11.12.10 20:30 DoQ
- 11.12.10 20:48 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 11.12.10 21:56 DoQ
- 18.12.10 09:59 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=