  • 41. Data: 2013-08-06 14:34:16
    Temat: Re: Kto oceni jakość filmu z rejestratora?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 6 Aug 2013 14:09:33 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Bez przesady - bez względu na tego biedaka korek
    > i tak się tworzy - zapewne z powodu jakiś świateł dalej.

    Do skrętu się tworzy, bo owszem są światła zaraz za estakadą. Natomiast
    most dodatkowo stoi na długości 2-3 km do zjadu którym ja jechałem oraz
    prosto (lewy pas) bo "biedaki" zapominają którym pasem mają jechać, potem
    nie mogą się wcisnąć i blokują. To co widać na filmie to już ostatnia faza
    tego cyrku który się tam rozgrywa.

    > Ale on chciał skręcić a nie jechać dalej prosto.

    Ja też wiele rzeczy chcę. To nie znaczy że mam iść kraść.

    --
    Pozdor Myjk

  • 42. Data: 2013-08-06 15:03:39
    Od: robot <c...@o...pl>

    W dniu 2013-08-05 17:12, WW pisze:

    > Tak jak bo zgrałem z kamery, tak wstawiłem ja YouTouba.
    > Nic przy nim nie grzebałem, bo nie umiem. :-P

    Podejrzewam, że jutube pogrzebało za Ciebie.
    Do oceniana jakości obrazu dawaj tylko oryginalne pliki.
    --
    pozdro

  • 43. Data: 2013-08-06 15:39:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-06 14:34, Myjk pisze:

    > Ja też wiele rzeczy chcę. To nie znaczy że mam iść kraść.

    Jego zachowanie nie było niezgodne z prawem.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2013-08-06 17:01:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 06 Aug 2013 15:39:18 +0200, Liwiusz

    > Jego zachowanie nie było niezgodne z prawem.

    Utrudnianie ruchu innym kierowcom, bo ma się akurat swoje widzimisie, nie
    jest zgodne z prawem. Koleś miał 3 km na przygotowanie się do tego skrętu,
    w tym prawie 500m od pierwszego znaku kierunkowego (o ile jakimś cudem
    jechał tamtędy pierwszy raz, w co szczeze wątpię).

    --
    Pozdor Myjk

  • 45. Data: 2013-08-06 20:46:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > niestety aby kamera widziała w nocy pasowało by mieć większe pixele więc
    > mniejszą rozdzialczość, ponadto jasną optykę więc większy i droższy
    > obiektyw, nastepnie przydałby sie mechanicznie zdejmowany filtr IR oraz
    > oświetlacz IR, swoja drogą to nie wiem czy taki oświetlacz nie powinien
    > być gdzieś z przodu samochodu montowany.
    ja mam kamere cctv i w nocy przełącza się na tryb czarno biały i...
    zaczyna widzieć lepiej niż kot. Za ile lat chinczycy wpadną na to?
    ToMasz

  • 46. Data: 2013-08-06 22:15:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Aug 2013 20:46:49 +0200, ToMasz napisał(a):
    > ja mam kamere cctv i w nocy przełącza się na tryb czarno biały i...
    > zaczyna widzieć lepiej niż kot.

    Co jest ciekawe ... bo co tam sie dzieje, ze lepiej widzi ?
    Filtr IR zdejmuje i oswietlacz wlacza ?

    > Za ile lat chinczycy wpadną na to?

    A co masz za kamere ? Made in China ?

    J.

  • 47. Data: 2013-08-06 23:32:21
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 8/6/2013 10:40 AM, BartekK wrote:

    > To tylko zagadka, jaki algorytm jest stosowany w takich (2-5Mpix)
    > rejestratorach "full-hd",

    zwykłe demozaikowanie ze skalowaniem lepszym lub gorszym
    (czasami zbieranie obrazu nie z całej matrycy, bo się przez
    2 nie dzieli czy coś tego typu - czyli programmer co to robił dupa)

    > i czy ustawienie na nim niższej rozdzielczości
    > - spowoduje dzięki temu lepszą jakość obrazu (w moich doświadczeniach,
    > np Gs-600 tak, ale niestety też szerszy kąt widzenia).

    W ponad 3mpix uważam za zasadne włączenie FullHD, poniżej nie koniecznie
    choć czasami jakieś tam szczegóły mogły by umknąć - ale tylko "czarno
    białe" (np. numer rejestracji). Poniżej 2mpix generalnie fullHD
    przestaje mieć sens (a totalnie go traci przy ~1.3mpix).

    Jak rejestrator używa tylko kawałka matrycy o już w ogóle zło,
    aczkolwiek dość popularne że matryca to 4:3 a film 16:9.
    trzeba sobie liczyć tylko te pixele co działają - nieaktywne są
    bez znaczenia.

    > Wg mnie to jest
    > logiczne - po pierwsze używa "bardziej natywnej" rozdzielczości
    > przetwornika, a po drugie spada rozdzielczość więc w tym samym bitrate
    > można wsadzić obraz mniej skompresowany (zepsuty).

    co do kompresji to jest tak namotane, że nie ma prostej logiki jak
    odpowiedziedzieć - może być i tak i tak :)

    Ale w praktyce na rejestratorach się nie znam - bo żadnego nie mam,
    kamerka IR by się przydała w aucie na noc :)

  • 48. Data: 2013-08-07 00:11:39
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-08-04 23:30, Kukus Minipalus pisze:
    > Chinol "zabezpieczył" ustawienie na
    > nieskończoność glutem kleju na gorąco.

    Wniosek z tego jeden. Nie kupować Chińskich bubli. Jak by nikt tego
    gówna nie kupował to chińskie buble nie zalewały by rynku jak to ma
    obecnie miejsce.

  • 49. Data: 2013-08-07 00:29:03
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 07 Aug 2013 00:11:39 +0200, Excite napisał(a):

    > Wniosek z tego jeden. Nie kupować Chińskich bubli. Jak by nikt tego
    > gówna nie kupował to chińskie buble nie zalewały by rynku jak to ma
    > obecnie miejsce.

    A znasz jakąś konkretną niechińską kamerę? :)

  • 50. Data: 2013-08-07 07:29:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 7 Aug 2013 00:29:03 +0200, Tomasz Pyra

    > A znasz jakąś konkretną niechińską kamerę? :)

    Ależ są dobre kamery z chin -- a mogłyby być jeszcze
    lepsze gdyby rynek nie chłonął obecnych bubli.

    --
    Pozdor Myjk