  • 41. Data: 2015-10-25 10:10:39
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2015-10-25 09:38, Lisciasty wrote:

    > Trzeba się częściej kąpać.

    No, mamy wybory, ciepła woda, wojna z Rosją, napływ muzułmanów,
    co jeszcze mamy do wyboru...
    brak wody...
    brak sensu...
    durnowate pomysły PSL-u

    Włodek

  • 42. Data: 2015-10-25 10:58:33
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

    > Takowoż, byc może to jest, jak ktoś zasugerował, że to nieistniejąca
    > czcionka greckiego "mi", bez większych nieporozumień zastępowana przecież
    > literką "u"...
    > Bo nanofarady już są na schemacie...
    > Pewnie liczy się, jeśli w ogóle, ten kondzioł na wejściu, a reszta to
    > tylko zbędny bajer dla zamydlenia oczu.

    Na kondesatorach do kompensacji mocy biernej podaje się VAr-y (kVA)
    Pojemność czasami jest pisana małymi literkami.

    --
    Desoft

  • 43. Data: 2015-10-25 18:12:12
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:562c9c90$0$8368$65785112@news.neostrada.pl...

    > No, mamy wybory, ciepła woda, wojna z Rosją, napływ muzułmanów,
    > co jeszcze mamy do wyboru...
    > brak wody...
    > brak sensu...
    > durnowate pomysły PSL-u

    To juz bylo...
    Teraz, to sie boj, aby UK nie wyszlo z UE i Kanada z Norwegia nie zamknela
    granicy.

  • 44. Data: 2015-10-25 18:14:14
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem który z nas źle policzył ale mi wyszło prawie 13A/mm2 dla 2x0.25,
    > fakt że sporo, ale to napęd samolotu więc ma wyśmienite chłodzenie.

    Moze miec mniejsze osiagi...?

  • 45. Data: 2015-10-25 18:16:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    napisał:
    > Zawsze podejrzewałem, że elektronicy wydzielają niebezpieczne
    > promieniowanie ! Żona mi nie raz mówiła, ale nie wierzyłem...
    > Tylko co teraz z tym zrobić ? Rodziny szkoda.

    Trzeba się częściej kąpać.

    Aleś mu doradził! Monotlenek diwodoru jest szkodliwy, może nawet jest gorszy
    od promieniującego elektronika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 46. Data: 2015-10-26 01:00:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Aleś mu doradził! Monotlenek diwodoru jest szkodliwy, może nawet jest
    > gorszy od promieniującego elektronika.

    może sobie waciak z folii aleminiowej uszyć ??

  • 47. Data: 2015-10-26 04:21:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem ten termin ("tT"), ale domyślam się, że chodzi o
    > rozbiórkę?
    > Nosz panie, to było jednym z celów mojej "prośby"! :)

    A nie lepiej poszukać na youtube? Tam jest już kilka takich filmików.
    W środku jest kondensator 4,7uF i czasem beztransformatorowy
    mini-zasilacz do LEDów a czasem LEDów to urządzenie nie ma.

    Czy muszę dodać, że to nie działa tak jak obiecują że ma działać? :-)

  • 48. Data: 2015-10-26 11:03:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > może sobie waciak z folii aleminiowej uszyć ??

    Szyć musisz, folii ameliniowej nie pospawasz.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 49. Data: 2015-10-26 17:23:16
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    (pseudooszczędzacz energii)

    > A nie lepiej poszukać na youtube? Tam jest już kilka takich filmików.
    > W środku jest kondensator 4,7uF i czasem beztransformatorowy
    > mini-zasilacz do LEDów a czasem LEDów to urządzenie nie ma.

    W rzeczy samej.

    > Czy muszę dodać, że to nie działa tak jak obiecują że ma działać? :-)

    Nie musisz! :)

    Ja chcę zrobić filmik, gdzie taka skrzyneczka, to najpierw "unboxing", potem
    wkładam do gniazdka (uprzednio zręcznie podmieniwszy poza kadrem, lub w inny
    sposób ingerując w zawartość, odpowiednio montując film) i w tym momencie
    zaczyna skrzeczeć, dymić, smażyć się, iskrzyć, w końcu płonąć (raz mi
    przetwornica do świetlówki, takiej chyba chińskiej, normalnie do
    oświetlenia, zapłonęła żywym ogniem, warystor OIDP się zjarał). Morał z
    filmu "ludkowie, nie kupujcie syfu, bo to niebezpieczne!", choćby to takie
    niebezpieczne nie było... Oczywiście, wszystko odpowiednio przygotowane i
    zabezpieczone (gaśnica, asystent przy "korkach", ktoś, kto ewentualnie
    wezwie pogotowie i/lub udzieli pierwszej pomocy, miejsce też takie, żeby się
    nie zajęło, itd), aby w razie, gdyby "akcja" wymknęła się spod kontroli,
    zminimalizować jej negatywne skutki. Następnie wrzut na YT i poszło w
    świat...
    Mniej-więcej coś w tym stylu:
    https://www.youtube.com/watch?v=yNLoa_0uaRg

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 50. Data: 2015-10-26 17:24:41
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:562df9b4$0$633$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "sundayman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Szyć musisz, folii ameliniowej nie pospawasz.

    Ale amelinium też jest podobno szkodliwe, Podobnież to wynalazek pana
    Alzheimera :P
    Zresztą, co nie jest szkodliwe? :)