  • 51. Data: 2015-10-26 17:37:13
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:n0lk0e$ako$1@node1.news.atman.pl...

    > Ja chcę zrobić filmik, gdzie taka skrzyneczka, to najpierw "unboxing",
    > potem wkładam do gniazdka (uprzednio zręcznie podmieniwszy poza kadrem,
    > lub w inny sposób ingerując w zawartość, odpowiednio montując film) i w
    > tym momencie zaczyna skrzeczeć, dymić, smażyć się, iskrzyć, w końcu płonąć

    Ale zdajesz sobie sprawe, ze odbierasz niektorym ludziom satysfakcje
    konsumencka?

  • 52. Data: 2015-10-26 18:55:48
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 17:22:39 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Mniej-więcej coś w tym stylu:
    > https://www.youtube.com/watch?v=yNLoa_0uaRg

    Tylko zrób to odrobinkę bardziej wiarygodnymi metodami, niż zapakowanie do obudowy
    "drabinki" z minipetard :)

  • 53. Data: 2015-10-26 18:58:36
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 04:21:58 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:

    > Czy muszę dodać, że to nie działa tak jak obiecują że ma działać? :-)

    NAPRAAAWDĘĘĘĘ???
    No i całą wypłatę wój szczelił!
    A tak sprzedawca przekonywał, że każde takie urządzenie wetknięte w gniazdko, to
    rachunki niższe o 20%, że po wspomożeniu się karkulatorem dzieciaka kupiłem pięć. A
    potem po namyśle i za namową śwagra dorzuciłem jeszcze jeden.

  • 54. Data: 2015-10-26 19:21:39
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    napisał:

    > Tylko zrób to odrobinkę bardziej wiarygodnymi metodami, niż zapakowanie do
    > obudowy "drabinki" z minipetard :)

    No jasna sprawa, coś wymyślę, może dobiorę opornik, żeby się odpowiednio
    zadymił i ewentualnie obutowę "przypiekł", może jakiegoś zmęczonego (np. już
    wybrzuszonego w płycie głównej) elektrolita odpowiednio przewoltuję, coby
    zrobił PUFF i trochę się pogotował, zobaczę, do czego mnie wena popchnie :)

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 55. Data: 2015-10-26 19:23:56
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale zdajesz sobie sprawe, ze odbierasz niektorym ludziom satysfakcje
    > konsumencka?

    Cel uświęca środki, może dzięki temu odbiorę przynajmniej jedną satysfakcję
    "producencką"?

  • 56. Data: 2015-10-26 19:32:50
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 26 października 2015 19:20:38 UTC+1 użytkownik ACMM-033 napisał:

    > może jakiegoś zmęczonego (np. już
    > wybrzuszonego w płycie głównej) elektrolita odpowiednio przewoltuję,

    wystarczy go w drugą stronę tentego :) I nie bierz zmęczonego, najlepsze są nówki
    sztuki a i lepsze (dużo lepsze) efekty dają te małe, w małych obudowach. Podczas gdy
    duży kondensator rzadko kiedy robi więcej, niż pfff, tak te małe skurkowańce
    potrafiły całkiem zgrabne "jebudu" zrobić :)

    PS: siniec od kubka z takiego kondensatora, umiejscowiony na skroni, ze 2cm od oka
    dobry tydzień czasu z dumą obnosiłem :)

  • 57. Data: 2015-10-26 19:34:13
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:

> [...]
    > kupiłem pięć.
    > A potem po namyśle i za namową śwagra dorzuciłem jeszcze jeden.

    To lepiej chyba jednak pójść tą drogą:
    https://www.visionexpress.pl/promocja/ile-lat-tyle-z
    nizki
    Wziąć jakąś znajomą babcię w wieku przynajmniej stuletnim (powód wiadomy)
    :)), i wziąć nadwyżkę, wziąć stówę, to trochę "utargu" by się dało zrobić :)
    A jeszcze szkła progresywne... :)

  • 58. Data: 2015-10-26 19:51:53
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    > Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości

    > Cel uświęca środki, może dzięki temu odbiorę przynajmniej jedną
    > satysfakcję "producencką"?

    Moze...?
    Jak podawalem wczesniej, tej lawiny nie da sie juz zatrzymac.
    http://www.weiku.com/Energy-Saving-Equipment/buy-sin
    gle-phase-energy-saver.html
    Moce urzadzen osiagaja juz 200 [kW].

  • 59. Data: 2015-10-26 20:07:43
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Moze...?
    > Jak podawalem wczesniej, tej lawiny nie da sie juz zatrzymac.
> [...]

    Cóż, może się nie powstrzyma, ale można za to będzie się ponabijać. A w .pl
    można bezkarnie, ponieważ ZTCW, nie ponosi kary ten, kto podnosi zarzut
    prawdziwy, nie wiem, czy tyczy się to również spraw przedawnionych, ale te
    EPS, to raczej przedawnione nie są :P

  • 60. Data: 2015-10-26 21:04:10
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:

    > wystarczy go w drugą stronę tentego :)

    No paczpan, w swej prawomyślności, nie przyszło mi do łba zrobić coś
    "niebłagonadiożnogo", jak Wielcy Bracia zza Buga mawiają. :)

    > I nie bierz zmęczonego, najlepsze są nówki sztuki

    Trochu szkoda... ale... ALE... Czasem na fajansach zdarza się trafić
    rozpieprzone telewizory, czy inne złomy, z kawałkiem elektroniki, z
    elementami wyglądającymi całkiem zdrowo... Odciągnąć, obmyślić układ, aby
    nie wypierniczyło mi instalacji w domu, no, żeby można było z gniazdka
    pociągnąć przedłużacz i umieścić się w jakimś bezpiecznym miejscu, tam
    zrobić próbę, Bezpiecznik eskę, to za 20-30 zyla pewnie kupię, wtedy zrobić
    numer z tym szajsem. Z dawką perfidii, w postaci np. jakiegoś autotrafo,
    itp, gdzie dla wzmocnienia efektu... żarówka z jednego gniazdka, a do
    drugiego obok EPS, w momencie włożenia go ukrytym przełącznikiem dołożyć
    napięcia, można gdzieś kupić jakiś licznik, nawet bez legalizacji, z drugim
    przełącznikiem, powodującym zwolnienie obrotów tarczy. Po włożeniu EPS
    żarówka zaświeca się nieco jaśniej, a tarcza zwalnia, zaś EPS za chwilę
    zaczyna iskrzyć, dymić, strzelać (naszymi kondensatorkami) i w końcu może
    palić się, na koniec wywala nasz bezpiecznik. Po jego zadziałaniu scenariusz
    taki, że pokazujemy widzom ukryte przełączniki i wyjaśniamy, że to ich
    użyliśmy, a nie uzyskaliśmy oszczędność, natomiast zjaranie się EPS jest jak
    najbardziej prawdziwe...

    > a i lepsze (dużo lepsze) efekty dają te małe, w małych obudowach.
    > Podczas gdy duży kondensator rzadko kiedy robi więcej, niż pfff,
    > tak te małe skurkowańce potrafiły całkiem zgrabne "jebudu" zrobić :)

    No, pomyślę, jak to skombinować, aby nie przesadzić, ale, żeby był efekt.
    Pomyślę, czy robić z tego scenariusz, czy po prostu poprzestać na
    scenariuszu prostszym - unboxing, cicha podmiana poza kadrem, włożenie do
    gniazdka, stwierdzenie "uff, nareszcie trochę oszczędzę" i w tym momencie
    mój EPS zaczyna się "dekomponować".
    W scenariuszu nieco rozbudowanym, drugi EPS innej firmy, z powtórką, tzn. że
    też unboxing, cicha podmiana poza kadrem, włożenie, ulga, że się oszczędzi i
    znów "pożar", dla wiarygodności wyglądający inaczej... No, skoro oni kłamią,
    to i ja sobie pokłamię :P
    Jeszcze pomyślę...

    > PS: siniec od kubka z takiego kondensatora, umiejscowiony na skroni, ze
    > 2cm od oka dobry tydzień czasu z dumą obnosiłem :)

    Wierzę :) Opowiadali mi ludkowie, co może się stać, jak się taki kondziołek
    rozpyknie :)
    A podkówkę na skórze przedramienia, od grota transformatorówki, miałeś? :))
    Ach, pardon sorry, nie rozmawiamy o lutowaniu... :)
    Przypomniałem sobie, jak w '91 narażałem się na to, wsadzając do ogniska,
    zużyte baterie R6... :) Tyle, że kubeczek zostawał w ognisku, a latał
    "wkład" :)