    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Date: Mon, 02 Nov 2015 13:20:16 +0100

    On Mon, 2 Nov 2015 01:38:39 +0100, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:
    > Nie spotkałem się z takim nakazem na własny użytek, bądź we własnym
    gronie.

    Większość z nich wcale nie ogranicza się do grupy znajomych, skoro
    handlują tym na allegro lub przez własne strony.
    Dyrektywy ce oraz rohs określają wymagania co do wprowadzania
    produktu do handlu, sprzedaż na allegro powtarzającej się produkcji
    (nie mam na myśli jednorazowej transakcji czy sprzedaży
    okazjonalnej) jak najbardziej podchodzi pod wprowadzanie do handlu.

    Nie żebym się ich czepiał, tak tylko jako ciekawostkę to zapodaje, że
    świadomość przepisów a tym bardziej konsekwencji jest słaba.

    Swoją drogą rohs ma ciekawe wykluczenia np. elektronika pluszowwgo
    misia (jeśli takową posiada) nie podlega rohs :).

    --
    Marek