  • 71. Data: 2016-04-13 10:47:15
    Temat: Re: manewr skrętu.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Apr 2016 17:24:49 +0200, w <5707cd5a$0$642$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):

    > W jaki sposób uzasadniasz pierwszeństwo w wyborze pasa
    > na podstawie definicji skrzyżowania ?
    > Mowa o tym skrzyżowaniu przy skręcie w prawo :
    > https://www.google.pl/maps/@50.8757213,20.5987312,3a
    ,75y,291.69h,89.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSPT6azKAGv1z
    -XLAWN4TRg!2e0!7i13312!8i6656

    Pisałem poczytaj definicję skrzyżowania z przykładami.
    Proponujesz "zakończenie" skrzyżowania jest przed zakończeniem łuków jezdni.
    Brawo ty :)

    PS. A w ogóle nie ma teraz na tym skrzyżowaniu ronda?
    https://www.google.pl/maps/@50.8757597,20.5979537,18

    ---
    Avast.

  • 72. Data: 2016-04-13 10:50:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    > Tutaj też?
    > https://www.google.pl/maps/@52.2923699,21.0173735,3a
    ,75y,184.65h,63.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sajbVfKuDPsWb
    aWI4BF8Amg!2e0!7i13312!8i6656
    > Tutaj masz pierwszeństwo, bo znak A-6e daje ci pierwszeństwo.

    Znak A-6e nie daje pierwszeństwa, bo to znak osrzegawczy. W ogóle skąd go
    wziąłeś???

    ---
    Avast.

  • 73. Data: 2016-04-13 10:53:52
    Temat: Re: skręt w prawo.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 9 Apr 2016 07:44:45 +0200, w
    <570896dc$0$22837$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <l...@d...lo>
    napisał(-a):

    > skręt kończy się tam gdzie kończy się namalowana powierzchnia wyłączona.
    > Dalej są dwa równoległe pasy ruchu i chcąc zająć lewy pas,
    > należy ustąpić.

    Popatrz na ten obrazek
    https://lh4.googleusercontent.com/-oMWia0tSsco/UpdG3
    uAyQEI/AAAAAAAAO40/0dABj5aVcmM/s404/Czy%2520to%2520j
    est%2520skrzyzowanie_A.png
    popatrz na wierzchołki
    i powiedz mi skąd wziąłeś swoją definicję skrzyżowania, bo jest bardzo
    nowatorska.

    ---
    Avast.

  • 74. Data: 2016-04-13 17:51:11
    Temat: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 13.04.2016 10:41, r...@k...pl wrote:

    >>> https://www.google.pl/maps/@52.2925183,21.0172678,3a
    ,75y,163.29h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2g0kjVNGzj3z
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    > Zupełnie takie samo skrzyżowanie, tylko że z oznakowaniem poziomym dla opornych
    > :).

    Zupełnie inne. Jest inne oznakowanie poziome (które ma taką samą
    "wartość" jak pionowe). To tak jakbyś twierdził, że to takie samo
    skrzyżowanie jak rondo turbinowe, bo i prezed jednym i przed drugim jest
    znak "ustąp pierwszeństwa".

    > Gdyby ich nie było, to pierwszeństwo byłoby takie samo. Znaki masz wcześniej
    > (pionowe), tutaj dodatkowo masz namalowaną linię zatrzymania i powtórzone znaki
    > pionowe.

    Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa
    kończące się. NIe udawaj ślepego.

    > Oczywiście. Gdyby nie było linii ciągłej, to mógłbyś tak zrobić.

    Oczywiście, że mógłbyś (nawet jak byłaby tam ciągła) - z tym że ci nie
    wolno. Jak nie ma ciągłej to możesz sobie pas zmienić, ale ze wszystkimi
    konsekwencjami w szczególności dotyczącymi pierwszeństwa.

    > Nie podoba
    > się? Pisz na Wiejską, że usunięcie przepisu iż przy skręcie w prawo masz zająć
    > prawy pas było głupim pomysłem :).

    Bo i po trochu jest kiepskim pomysłem, ale w tym przypadku to akurat bez
    znaczenia.

    Shrek

  • 75. Data: 2016-04-14 10:37:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Apr 2016 17:51:11 +0200, w <nelpta$up2$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > "wartość" jak pionowe). To tak jakbyś twierdził, że to takie samo
    > skrzyżowanie jak rondo turbinowe, bo i prezed jednym i przed drugim jest

    Jest oznakowanie poziome jako uzupełnienie pionowego. Niczego ono nie zmienia.
    Porównanie z rondem turbinowym nietrafne, bo tam masz pasy które zmieniają
    przebieg skrzyżowania -- tutaj pasy niczego nie zmieniają.

    > Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa
    > kończące się. NIe udawaj ślepego.

    Oczywista bzdura. Popatrz jeszcze raz. Pasy nie kończą się, przebiegają przez
    skrzyżowanie i biegną dalej za namalowaną linią zatrzymania.
    Wersja dla niedowidzących:
    https://www.google.pl/maps/@52.2922957,21.0174263,3a
    ,75y,163.59h,53.42t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2n329yfeFnp6
    d7peM8vk2w!2e0!7i13312!8i6656

    > Oczywiście, że mógłbyś (nawet jak byłaby tam ciągła) - z tym że ci nie
    > wolno. Jak nie ma ciągłej to możesz sobie pas zmienić, ale ze wszystkimi
    > konsekwencjami w szczególności dotyczącymi pierwszeństwa.

    Tylko szkoda, że tutaj nigdzie nie zachodzi przypadek zmiany pasa, lecz wyboru
    pasa przy manewrze.

    > Bo i po trochu jest kiepskim pomysłem, ale w tym przypadku to akurat bez
    > znaczenia.

    To znaczy to nie jest skrzyżowanie, a auto nie skręcają?
    Ciekawe :)

    ---
    Avast.

  • 76. Data: 2016-04-14 21:27:21
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    Fri, 8 Apr 2016 15:44:14 +0200, w
    <5707b5c6$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <l...@d...lo>
    napisał(-a):

    > Jednak musisz powtórzyć lekcje z definicji skrzyżowania.

    Czyli nie potrafisz uzasadnić swojego rozumowania,
    czyli zorientowałeś się, że nie masz racji.

  • 77. Data: 2016-04-14 21:29:13
    Temat: Re: pierwszeństwo.
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    "Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):

> [...]
    ,75y,291.69h,89.81t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSPT6azKAGv1z
    -XLAWN4TRg!2e0!7i13312!8i6656

    > Pisałem poczytaj definicję skrzyżowania z przykładami.

    Nie wywijaj się.
    Ja nie pytałem o definicję skrzyżowania.
    Zobacz cytat o co pytałem, bo napisałeś bez sensu.

    > Proponujesz "zakończenie" skrzyżowania jest przed zakończeniem łuków
    > jezdni.

    Jeżeli coś gdzieś proponuję, to odnieś się do tego w tym poście
    w którym to proponuję.

    > PS. A w ogóle nie ma teraz na tym skrzyżowaniu ronda?
    > https://www.google.pl/maps/@50.8757597,20.5979537,18

    Nie, tam nie ma ronda.
    "Nasze" skrzyżowanie to Piekoszowska-Działkowa.

  • 78. Data: 2016-04-14 21:31:38
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    "Ignacy" <l...@d...lo> napisał(-a):

> [...]
    aWI4BF8Amg!2e0!7i13312!8i6656

    > Znak A-6e nie daje pierwszeństwa, bo to znak osrzegawczy. W ogóle skąd go

    Przecież sam podałeś to skrzyzowanie z A-6e
    https://www.google.pl/maps/@52.2929525,21.0167226,3a
    ,75y,153.51h,92.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT4TByUle3JNs
    0N9zSM-zYA!2e0!7i13312!8i6656

    Jeżeli, wg ciebie, A-6e nie daje pierwszeństwa,
    to w ten sposób udowadniasz, że nie masz pierwszeństwa
    skręcając z drogi głównej w prawo. Zaprzeczasz sam sobie.

  • 79. Data: 2016-04-14 21:33:09
    Temat: Re: pasy nie kończą się.
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

> [...]
    l2_v47wyrg!2e0!7i13312!8i6656

    > Oraz dodatkowo "konczą" się dwa pasy a jeden inny przechodzi w te dwa

    Tam żadne pasy nie kończą się.
    Jest ich kontynuacja na drodze powstałej w wyniku
    połączenie dwóch dróg.
    Tam żadne pasy nie przechodzą.
    Tam jest połączenie dróg i przez to pasów robi się więcej.

  • 80. Data: 2016-04-14 21:35:33
    Temat: Re: "moja" definicja skrzyzowania ?
    Od: "Ignacy" <t...@a...hs>

    napisał(-a):

> [...]

    est%2520skrzyzowanie_A.png
    popatrz na wierzchołki
    i powiedz mi skąd wziąłeś swoją definicję skrzyżowania, bo jest bardzo

    Zamiast wrzucać jakieś obrazki "ni przypiął, ni przyłatał",
    skup się na "naszym" skrzyżowaniu i podawaj uzasadnienia.
    Wygląda, że chcesz w ten sposób wymigać się od odpowiedzi
    i nie wyjaśnić to co napisałeś.

    Wyjaśnij, co to znaczy "moja" definicja skrzyżowania ?