  • Data: 2017-02-27 16:44:21
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2017 o 15:44, szerszen pisze:

    > Hmm, ale czytałeś post na który odpowiadałem? :P

    A ty czytałeś co ja odpowiedziałem na post, w którym odpowiadałeś na ten
    post, o którym piszesz, będący w istocie odpowiedzią na post
    watkotwórcy? :P

    Dobra - pośmiali się, ale IMHO "prawostronność ruchu" to za mało, żeby
    określać na podstawie PoRD który pas "jest czyj". Tym bardziej, że
    wprost jest napisane, że przy skrecie możesz zająć dowolny.

    Shrek