  • Data: 2017-02-27 22:00:41
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.02.2017 o 21:11, 007 pisze:

    > Sam umieściłeś słowo pojechał w "", bo dobrze wiesz, ze to nie pas jedzie,

    Dobrze - niech będzie biegnie - bez cudzysłowiu.

    > tylko pojazd jedzie i pas jest tam, gdzie jest pojazd -- zgodnie z PoRD.

    Za przeproszeniem - co ty paliłeś? Pas biegnie tam, gdzie jest
    namalowany, a nie tam gdzie pojazd pojechał. Może zamach oświecimski
    polegał na namalowaniu pasa prosto w drzewo;)

    > Jeszcze raz: jazda jest zjawiskiem ciągłym, jazda przy prawym krawężniku na
    > skrzyżowaniu nie powoduje zmiany pasa a jedynie zmianę kierunku jazdy, jazda
    > z oddalaniem sie od krawężnika jest jednocześnie zmianą kierunku i pasa

    A pisz sobie ile chcesz. Skoro wcześniej byłeś na innym pasie niż teraz
    jesteś, to znaczy że go zmieniłeś. Pasy wyznaczone nie mają nic
    wspólnego z kotami Schrodingera i zasadą Heisenberga. O ile farba się
    nie starła, to są dość dobrze zdefiniowane.

    > I co zrobisz wg Twojej teorii, jeżeli żaden pas z lewej nie "przyjedzie", bo
    > będzie miał wcześniej nakaz skrętu (oczywiście nie pas tylko pojazd, ale
    > usiłuje dopasować sie do Twojego dziecięcego toku rozumowania)?

    Nie mam pojęcia o czym piszesz.

    > Uuups, kolejny genialny pomysł -- a co jeżeli przecinają się nie prostopadle
    > tylko pod katem <>90?

    To samo. Jeśli dwa pasy się przecinają... hm to wskazuje na to, że są to
    różne pasy - prawda? No chyba że jeden z pętelką;)

    > Ale bardziej interesuje mnie przepis o którym tak się rozpisujesz:
    > "Tym bardziej, że wprost jest napisane (w PoRD), że przy skrecie możesz
    > zająć dowolny."

    Jak się przypomnisz, to jutro ci poszukam. W zestawach egzaminacyjnych
    jest pytanie który pas można zająć przy skręcie - prawidłowa odpowiedź
    to dowolny. Rzeczywiście nie sprawdzałem czy jest to wprost zapisane w
    PoRD. Jak się przypomniesz, to sprawdzę.

    Shrek