    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Date: Mon, 1 Dec 2014 19:42:12 +0100

    Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m5iai0$3j0$...@u...news.interia.pl...

    > No tak - ale jestes przecietnym kmiotkiem i ta wiedze ktos ci po prostu
    > dal.

    Tak - dały mi ją lata za kierownicą, lata na tejże grupie, lata czytania
    przepisów i umiejętność logicznego łączenia faktów.
    Każdy tak może, ale wiem, że łatwiej jest żądać od kogoś innego, gdy samemu
    się nie chce palcem kiwnąć.

    >A teraz zgrywasz masterminda mowiac "mam wiedze" - ale skad ona wynika i
    >jak silne ma przeslanki to nie chcesz powiedziec. Nieco paradne.

    Dostałeś nawet linka do strony, gdzie miałeś wszystko dokładnie wyjaśnione.
    Łatwiej wyklarować się nie da.
    Więc nieco bezczelna jest insynuacja, że nie chcę powiedzieć, nie sądzisz?

    Zresztą - Ty nie masz problemu "skąd wiedza", tylko zupełnie inny,
    mianowicie taki, że fakty nie pasują Ci do Twojej wiary (że jest inaczej niż
    jest w danym przypadku), więc udajesz że ich nie znasz.
    Ale Twoja wiara to Twój problem i innych do niej nie mieszaj.

    > Tak dla przypomnienia to usenet sluzy raczej do tego aby dzielic sie
    > wiedza i dyskutowac celem rozwiania watpliwosci badz wypracowania
    > rozwiazania.

    Ale Ty wiedzy nie chcesz przyjąć (bo ją dostałeś i olałeś), Ty żądasz opinii
    prawnej najlepiej podpisanej przez jakiś autorytet.
    A to już kosztuje i to Ty musisz za nią zapłacić, jeśli masz takie
    zachciewajki.