  • 21. Data: 2010-04-28 14:24:17
    Temat: Re: Kto byl dzisiaj (niedziela) u Zbigiego? He?
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > :-D
    >
    > Zaaapuuuussss, szykuj chąde!

    Wez zapasowa spinke :-)
    Bede czujny i gotowy !!!

    --
    Zapek

  • 22. Data: 2010-04-28 17:04:17
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Apr 2010 16:24:17 +0200, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >Wez zapasowa spinke :-)

    do wlosow ?

    >Bede czujny i gotowy !!!

    i zwarty bonc!

    pozdr
    newrom
    PS. cos mi sie wydaje ze Zbigi sie przeprowadzi zeby uniknac najazdu
    ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 23. Data: 2010-04-28 18:31:16
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > PS. cos mi sie wydaje ze Zbigi sie przeprowadzi zeby uniknac najazdu
    > ;)
    Ewcia zostanie ;)
    A Zbigi ucieknie na dzialke obok ;-)

    --
    Zapek

  • 24. Data: 2010-04-28 18:47:36
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Zapek pisze:
    > Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > Ewcia zostanie ;)
    > A Zbigi ucieknie na dzialke obok ;-)

    No... Tego sie obawiam. To moze i ja zostane coby stawic czola
    najezdzcom? ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 25. Data: 2010-04-28 18:57:38
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał

    > No... Tego sie obawiam. To moze i ja zostane coby stawic czola najezdzcom?
    > ;)

    No. I jak juz sie wszystkie te one najezdzce zjadom to wsiadziemy na
    ednuraki
    i uciekniemy w krzaki ;)

    --
    Zapek

  • 26. Data: 2010-04-28 20:33:21
    Od: "ewcia" <e...@v...pl>

    > No... Tego sie obawiam. To moze i ja zostane coby stawic czola
    > najezdzcom? ;)
    >
    > --

    Alez dam sobie radę sama...
    P.S. Do czego to doszło, żeby z własnym chłopem przez net gadać????
    Ewacia

  • 27. Data: 2010-04-29 05:24:36
    Od: n...@s...com

    On Wed, 28 Apr 2010 22:33:21 +0200, "ewcia" <e...@v...pl> wrote:

    >Alez dam sobie radę sama...

    A Zapek chetnie pomoze... Tylko czy Zbigiemu zostana wtedy
    jakiekolwiek przydasie ? ;)

    >P.S. Do czego to doszło, żeby z własnym chłopem przez net gadać????

    Wot mechanizacja!

    pozdr
    newrom