  • 11. Data: 2010-04-27 14:16:22
    Temat: Re: Kto byl dzisiaj (niedziela) u Zbigiego? He?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 26 Kwi, 22:49, Kryhu <k...@p...pl> wrote:
> [...]

    ups... ja jeszcze nie... a malo brakowalo ... Sprobujemy niebawem
    nadrobic zaleglosci :)
    serdecznie witam Ewcie :)

    > 100 lat mnie u Zbiga nie było, a po tym przywitaniu widzę że w jego
    > życiu zaszły daleko idące zmiany ;)
    >
    > Czas się wybrać obejrzeć ten trawnik ;P

    ano :) +1 w kolejce :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 12. Data: 2010-04-27 15:36:19
    Od: Arni <n...@s...org>

    zuzka600f pisze:

    > ano :) +1 w kolejce :)

    czyli we wrzesniu Zbigi organizuje Trawnikowisko. Juz sie zapisuje.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 13. Data: 2010-04-27 16:45:24
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > czyli we wrzesniu Zbigi organizuje Trawnikowisko. Juz sie zapisuje.

    Wrzesien byłby niezły. To ja też :-)

    b.

  • 14. Data: 2010-04-27 19:55:36
    Od: "ewcia" <e...@v...pl>

> [...]
    > '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
    > '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420
    > '91 Honda Prelude 2,0 EX  piękniejszej połowy

    Trawnikowisko? He he, podoba mi sie....ciekawe co na to Zbigi? :)
    W każdym razie ognisko, zakalec i grochowka jak w banku :)

    P.S. Nie wiem o co chodzi (moze o dostep do kompa?), ale Zbigi prosił zeby
    przekazac, ze nie pisze, bo ma duzo pracy...
    Pozdrawiam, Ewcia

  • 15. Data: 2010-04-27 20:05:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemnka

    *** "Kryhu"
    To aż tak z nim źle? ;P

    eeehhh - szkoda chlopa, mlody jeszcze...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2010-04-27 21:10:32
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    ewcia pisze:

    Hej

    > Trawnikowisko? He he, podoba mi sie....ciekawe co na to Zbigi? :)
    > W każdym razie ognisko, zakalec i grochowka jak w banku :)

    Ognisko na środku wystrzyżonego trawnika ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 17. Data: 2010-04-28 09:12:43
    Od: n...@s...com

    On Tue, 27 Apr 2010 21:55:36 +0200, "ewcia" <e...@v...pl> wrote:

    >Trawnikowisko? He he, podoba mi sie....ciekawe co na to Zbigi? :)
    >W każdym razie ognisko, zakalec i grochowka jak w banku :)

    :-D

    Zaaapuuuussss, szykuj chąde!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 18. Data: 2010-04-28 10:40:05
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "ewcia"
    Nie wiem o co chodzi (moze o dostep do kompa?), ale Zbigi prosił zeby
    przekazac, ze nie pisze, bo ma duzo pracy...

    No to juz wiecie skad ladny trawnik - taak to bywa z kobietami - maja idee i
    nas zeby je realizowac.
    Ewa rozumiem ze ogrodek sie powieksza???

    Tytus z fabryki

    5067 (20100428) __________

  • 19. Data: 2010-04-28 11:59:30
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > przekazac, ze nie pisze, bo ma duzo pracy...
    >
    > No to juz wiecie skad ladny trawnik - taak to bywa z kobietami - maja idee i

    E, nie... Inne czynnosci mnie gniota do ziemi :P
    BTW
    Pokazac kobicie, jak na precla pisac i nawet sie czlowiek nie obejrzy,
    jak mu sie stado zlych rokersow na kark zwali. ;)
    Dobrze, ze cus mnie tklo, coby na spamgrupe zajrzec - bede bardziej
    czujny od tej pory ;)
    Trza wracac do roboty - grochu na polu dosiac, zeby na te przyobiecana
    grochowe starczylo. O reszte niech sie gospodyni martwi ;)
    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 20. Data: 2010-04-28 12:07:00
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zbigi"
    E, nie... Inne czynnosci mnie gniota do ziemi :P

    Tiaaa zawsze sie tak mowi...

    Tytus z fabryki

    5067 (20100428) __________