eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKsiazka telefoniczna?Re: Ksiazka telefoniczna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Date: Tue, 1 Mar 2011 12:03:44 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 24
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <ieclks$1t8$1@news.task.gda.pl>
    <9...@i...googlegroups.com>
    <ief3pu$l26$1@news.task.gda.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <iegre0$k2q$1@news.task.gda.pl> <iehsd3$tgb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iei4rf$akd$1@news.task.gda.pl> <ig16an$la1$1@news.task.gda.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <igul3v$6vf$1@news.task.gda.pl>
    <0...@3...googlegroups.com>
    <ih3ero$gs9$1@news.task.gda.pl> <ih4u33$mt5$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ihbr0j$ep8$1@news.task.gda.pl> <ihf60h$lcq$9@news.net.icm.edu.pl>
    <ijlfv8$2v3$1@news.task.gda.pl> <ijp412$dn0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ikctvg$atp$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ikia33$v8u$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-151-68.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1298981024 27539 87.205.151.68 (1 Mar 2011 12:03:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Mar 2011 12:03:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233415
    [ ukryj nagłówki ]

    niusy.pl napisały:

    >> Jawmość numeru może by tak nie przeszkadzała, gdyby w Polsce
    >> stworzono odpowiednik amerykańskiego rejestru "donotcall.gov".
    >> Odkąd da się dzwonić za darmo, istnienie rejestru stało się
    >> niezbędne. Ale wciąż go nie ma.
    >
    > To chyba dzwoniący powinni wpisywać się a nie odbierający.

    Gdzie się wpisywać? Jak to by miało działać? Do rejestru wpisuje
    się abonent, który nie życzy sobie reklam i telefonów marketingowych.
    A każdy telemarketer ma *obowiązek* sprawdzania w rejestrze, czy
    wybierany numer nie ma takiego zastrzeżenia. Wpis w donotcall.gov
    przynosi skutek w ciągu kilku dni, więc tam to działa chyba offline.
    Ale działa.

    U nas można by było od razu zrobić rejestr online, choćby razem
    z rejestrem przeniesionych numerów. Filtrowaniem mógłby zajmować
    się operator (i jeszcze zarabiać na tym). Call center zamawia swoje
    linie z dodatkową usługą niełączenia na numery zastrzeżone i ma
    problem odpowiedzialności karnej rozwiązany.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: